מאמרים וטיפיםפינות אוכל קלאסיות

פינות אוכל קלאסיות

פינות אוכל קלאסיות – בכדי שכל המבקר בביתכם יקבל רושם של בית יוקרתי, מסוגנן ומעוצב היטב, אין לזנוח שום חדר ובטח שלא את פינת האוכל שלכם. מקום לא פחות חשוב מהסלון הינו חדר האוכל/פינת האוכל בבית. לרוב פינת האוכל מתוכננת בבתים בכניסה או מחוברות עםמטבחים לבית וזה רק מוסיף לצורך לבחור ריהוט ועיצוב מתאים. אנו מבלים  בו הרבה זמן בארוחות שגרתיות של היום, בסופי שבוע עם משפחה, בערבים עם חברים ועוד. פינת אוכל מעוצבת אינה אפשרית רק לבעלי ממון, כיום גם ללא שירותיהם של מעצבי פנים, הנכם יכולים לתכנן פינות אוכל ייחודיות ופונקציונאליות בה בעת. אם ביתכם עוצב במראה הקלאסי, כמובן שהצעד הנכון יהיה ללכת לכיוון פינות אוכל קלאסיות. למעשה, פינות אוכל קלאסיות משדרות המון חום ומשפחתיות ולכן מתאימות מאוד למשפחות מרובות ילדים או שמרבים לארח קרובים. ריהוט של פינות אוכל קלאסיות יכלול שולחן מאוד גדול, בומבסטי, רחב ועשוי מחומרים עמידים מאוד כמו עץ גושני או עץ אלון.

הגוונים של פינות אוכל קלאסיות

יהיו גם כן גוונים חמימים כמו חום כהה או בהיר ופחות תמצאו פינות אוכל בגוונים לבנים ואפורים המצויים יותר בפינות אוכל מודרניות. הכיסאות בפינות אוכל קלאסיות יהיו מרופדות בבדים עבים ורכים, מבחר גדול מאוד והנכם יכולים ללכת על בדים מעוטרים וכך להעניק נגיעות צבעוניות למקום. בפינות אוכל קלאסיות תמצאו גם את הריהוט הכפרי פרובינציאלי האהוב כל כך בצרפת. מראה חמים ומחבק מאוד. עם לעומת זאת הנכם רוצים ללכת לכיוון פינות אוכל קלאסיות אך בעלות מראה יוקרתי ואלגנטי, פינות אוכל וויקטוריאניות מתאימות לכם. ניתן להוסיף וילונות גם כן תואמים, בסגנון וויקטוריאני וכך כל החדר מקבל מראה מרשים ומפואר מאוד. בקשר לממדים, כמובן שיש להתאים אותם לשטח שיש לכם. אם מדובר בשטח מצומצם כמובן ששולחנות ארוכים מאוד מעץ גושני פחות יתאימו. הניחו את העדפות האסתטיות שלכם בצד בשלב הראשון ותלכו אחר פינת אוכל הנותנת מענה לצרכי בני הבית. בקשר לעיצוב פינת האוכל, אל דאגה, באחדות מן החנויות לרהיטים תוכלו להיעזר בידע ובמומחיות של מעצבים שידריכו אתכם שלב שלב. מדובר בכאב ראש לא קטן וכדי לא להתבלבל יותר מדי, מוטב באמת להיעזר בשירותיו של מעצב פינות אוכל. חנויות לרהיטים המומחיות בכך מספקות שירות זה בחינם.

ושוב, עם פינות אוכל קלאסיות זה מה שהנכם אוהבים, אל תהססו לאסוף ממגזינים פינות אוכל קלאסיות שמצאו חן בעיניכם או תמונות מביתם של חברים וכדומה. בחנויות לרהיטים יכולים לעשות כמעט כל מה שהנכם רוצים כך שניתן בלי בעיה לשחזר פינת אוכל אהובה עליכם שראיתם במקום אחר. אל תתנו לעצמכם להתפזר בהגיעכם לחנות לרהיטים ותתמקדו בסגנון ובצורות שהנכם אוהבים. הצורות אינן מרובות, או שהנכם הולכים על שולחן מרובע או שהנכם הולכים על שולחן מעוגל. להחליף פינות אוכל בתדירות גבוהה אינו דבר שכיח ולכן מוטב לרכוש חכם ובשיקול רב.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן