מאמרים וטיפיםריהוט מעוצב לבית המודרני

ריהוט מעוצב לבית המודרני

ריהוט מעוצב לבית המודרני

שילוב נכון ונאות של הניקיון והביתיות יצרו השלמה של שני כיוונים שלכאורה אינם קשורים אחד לשני. הסגנון השיקי, נוטה לעיתים להראות מרוחק ואילו זה הביתי מיושן משהו. אקלקטיות משולבת היטב, ובתחכום הנכון, יוצרת פוטומונטאז’ מעניין, בנוף העיצוב הביתי המודרני.

שילוב החוזר על עצמו או שילוב משתנה?

השילוב המשתנה חוזר ובגדול בדירות ובתי יוקרה רבים. החללים השונים מקבלים אופי אישי, בהתאם לדיירים המתגוררים בהם. יחד עם השילוב עליו דיברנו מעלה, יש לנו את האפשרות ליצור בית או דירה המספרת סיפור ומתארת את האופי המשתנה, בכל חלל מחללי הבית. חדרי השירות לעומת זאת, הכוללים את המטבח וחדר האמבטיה מקבלים סגנון עמוק וחם יותר, בשונה מיתר חלקי הבית, וגודל החלל מתרחב, בהשוואה ליתר חדרי הבית.

 הגוון החום, אל מול הגוונים הבהירים, הפרוסים ברחבי הבית, יוצר סגנון אישי מעודן ומודרני.

בסלונים גדולים במיוחד, מתעורר קושי כאשר המשימה למלא את החלל גורמת להתפזרות וקושי בהחלטה בדבר סגנון הריהוט המועדף. כדי לנצל את גודל החלל מצד אחד, אך מצד שני להימנע מהעמסת רהיטים, ניתן לבחור במערכת ישיבה שלימה שתביא לקו עיצובי אחיד ואלגנטי.

חוקי הגוונים – חוזרים לגוון הטבעי

הגוון הטבעי החוזר לאופנה, אינו מדבר דווקא על גווני הטבע אלא דווקא על גווני היסוד והמרקמים הבהירים. הגוונים הטבעיים, הלבנים, השמנתיים והאפרפרים, יוצרים מראה של חללים גדולים יותר ומונעים אווירה של חשיכה ועומס אחרי שהבנו שהחללים המודרניים היום, מאופיינים גם כך, בגדלים מצומצמים בעיקר בכל הקשור לדירות. העדיפו עיצובים בהירים, שקופים ועדינים בשילוב גווני צבע קלים בכיוון הפריטים המעוצבים המשלמים, כמו: ריהוט אמנותי (הדומים ושרפרפים למשל), תמונות, מסגרות , ואזות, שעונים וכיוצא באלה.

אחד הפריטים המומלצים ביותר על חדרים קטנים הם ארונות ההזזה, אשר יוצרים חסכון משמעותי במקום ופתרון אחסנה נוח ומעוצב.

רצפה חשופה בעיצוב דירות מודרניות

השטיחים הולכים ונעלמים מן העולם, ואת מקומם, תופסים הפרקטים והרצפות מאבן טבעית, אפילו אבן שיש! הסגנון הפרקטי יביא למראה ביתי וחם יותר, הלכה למעשה ואילו סגנון רצפת האבן, ייצור מראה מוזיאוני ויוקרתי יותר, לחובבי הסגנון  הקריר על רצפות כאלה ניתן לשלב שטיחונים קטנים, לחימום האווירה, אך להימנע משטיחים מאסיביים ו/או שטיחים מקיר לקיר

שילוב הרצפות חייב להתייחס גם לסגנון הריהוט, ההמלצה היא ליצור קונטרה בין הרצפה לריהוט כדי ליצור יחס שווה לשני האלמנטים המעוצבים הללו. כלומר, אם הרצפה כהה יש לבחור בריהוט כהה יותר ב 3 גוונים ולהיפך. במידה וגימור הרצפה הינו גימור חלק ניתן יהיה לעצב את הריהוט עם אלמנט נוסף של צבע או עיצוב

ומה קורה כאשר יוצאים מהבית – שילוב ריהוט הגן

היציאה אל חצר הבית, חייבת לתת מענה הולם לעיצוב הביתי, בדרך כלל העיצוב יהיה גינתי וקלאסי ואולי אפילו מעט “סליזי”, בשונה מהעיצוב בבית, העיצוב בגינה חייב לשדר קלילות וטבעיות ולהשתלב עם המראה והאדריכלות החיצונית בבית, ליצור תחושה של פיקניק ואווירה של שמורה טבע עם תרצו, בין הסגנונות המבוקשים ביותר בתחום עיצוב ריהוט גן בזמנים המודרניים.

ככלל, עיצוב ריהוט לגן אל מול עיצוב ריהוט לבית יהיה מקביל ואפילו שונה מרעהו למתן תחושה של יציאה מהשטח הסגור אל הטבע, גם אם אתם היצורים האורבאניים ביותר שחיו והלכו אי פעם עלי אדמות…

ריהוט במראה יוקרתי – שאלה של גוון, יחס ומיקום

סגנונות ריהוט לבית, והיכולת לקרוא לפריט ריהוט יוקרתי מתייחס לכמה אלמנטים, כמו, בחירת הגוון הנכון, המרקם של הבד, נוחות הישיבה, התאמת הגדלים ומיקום הריהוט. מאפייני ריהוט יוקרתי לבית כיום מתקיימים בגוונים הבהירים היותר ובעיצובים הנקיים והמינימליסטיים, הגימור של הריהוט יהיה חלק ובקווים נקיים ויהווה חלק ממכלול העיצוב בסלון. אחד ההדגשים המדברים על העיצוב היוקרתי תופסים את העיצוב היוקרתי בכלל ואת הריהוט היוקרתי בפרט כאלמנט אשר נוצר מכל הפרטים הכלולים בו ואיננו נסמך או מתרכז באחד מהם.

עיצוב ריהוט לבית, צריך להתייחס אל הריהוט כאחד החלקים הדומיננטיים ויחד עם זאת כפריט שאמור להשתלב בהרמוניה ולחבר בין כלל פרטי העיצוב והסגנון העיצוב הכללי של הסלון.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן