מאמרים וטיפיםריהוט חכם לבית חכם

ריהוט חכם לבית חכם

בעבר, בחירת הסלון לא הייתה תלויה בדבר מלבד הטעם האישי של הרוכש ובטח שלא בעיצוב הבית מבחינה הטכנולוגית שלו.
כיום, ניתן למצוא לא מעט פתרונות והצעות שילוב טכנולוגיות מתקדמות בעולם הריהוט לדוגמא:

  •          טלוויזיה המוטמעת במזנונים וארונות. (בעזרת נגרים אשר דואגים למידות מדויקות למכשירי הטלוויזיה)
  •          מערכות אודיו שקועות בקירות
  •          מערכות בקרה ושליטה על מוצרים חשמליים בבית

 

מזנונים מודרנים

במרוץ הזמן המזנון הביתי הפך להיות הרבה מעבר לפריט ריהוט שמניחים עליו את הטלוויזיה, כיום המזנון מהווה פריט עיצובי וחלק בלתי נפרד מפונקציונאליות החלל.
קיים מבחר רב של מזנונים המאפשרים חלוקה מעוצבת, מודרנית וצעירה של הפריטים שהיו מונחים עליו בעבר כמו הטלוויזיה הממיר ועוד. מעבר למראה המודרני והעיצוב החדשני קיים נושא החיסכון במקום שמקנה לבית קו עיצוב נקי וייחודי.

חדרי שינה

שילוב עולם הדיגיטל בחדר השינה פתח בפניי מעצבי הפנים אפשרויות חדשות והצעות המאפשרות להפוך את חדרי שינה להרבה יותר אישיים ואפקטיביים.

בין אם בחרתם בחדר שינה איטלקי עם מראה וינטג’ ובין אם בחרתם בחדר שינה מודרני ויוקרתי, עם שידות מעוצבות ניתן להעניק לחדר שינה האישי שלכם נופח דיגיטלי שיהפוך את חייכם לנעימים וקלים הרבה מעבר למה שהכרתם עד כה.
דמיינו לכם שאתם שוכבים במיטה היוקרתית שלכם ובלחיצת כפתור אחד אתם מכוונים את הערוץ בטלוויזיה, עוצמת התאורה בחדר ובמקביל לסגור את התריסים בחדר השינה.

שדרוג לבית – שדרוג למחיר

ניתן לאמר שבתים ריקים לא יכולים לתת לעולם את האופי שבית עם ריהוט יכול לתת, אפשר לראות הרבה מאוד בתים מוכנים למכירה, כלומר, בית אשר נמכר עם הריהוט המלא, לפעמים מדובר בריהוט ססגוני חדש מעוצב על מנת להעביר את התחושה של בית מוכן למגורים בצורה חדשנית וגם לפעמים מדובר בבית משודרג, בית חכם אשר מוכן כבר עם מערכות שליטה שלמות למען המגורים החדשניים והמתקדמים ביותר בעולם. בית כזה, יכול להעלות את מחיר הבית ללא כל קשר למ”ר שלו או למיקום.

בעזרת ריהוט מודרני, מעוצב ושילוב מערכות בקרה ושליטה חכמות ניתן להעניק לכל חדר בבית פן עיצוב אישי פרודוקטיבי וללא כל ספק ייחודי שיהפוך את חייכם להרבה יותר יוקרתיים ומעניינים.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן