מאמרים וטיפיםרהיטים לבית כפרי

רהיטים לבית כפרי

קיימים מגוון עיצובים וסגנונות עיצוב בתחום הבית ותחום עיצוב הרהיטים במגוון עיצובים אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי העיצובים הקיימים-וגם כאלה שלא. סגנון שחוזר לאופנה היום הוא הסגנון העתיק והכפרי המשלב את הטכנולוגיה החדישה ביותר עם רמת האדריכלות והעיצוב הגבוהה ביותר אותה מחפש היום הלקוח הישראלי. תוכלו למצוא היום סוגים רבים של רהיטים לבית כפרי. הריהוט המותאם במיוחד לבית בסגנון כפרי מיועד ללקוחות אשר נמנים עם חובבי המראה העתיק והקלאסי אך אינם מתפשרים על איכות החומרים ממנו מיוצר הריהוט והסטנדרטים הגבוהים שלו.

 

רהיטים כפריים

תחום הרהיטים לבית הכפרי הינו אופנה רווחת מאוד היום בעולם המערבי והביאה עימה בשורה חדשה שהולכת ומתפשטת כמו אש בשדה קוצים בעולם המודרני על מנת ליצור ריהוט במראה בית כפרי ללא ויתור על איכות ואורך חיי המוצר יש צורך בהשקעת מחשבה ועבודה טכנית רבה על מנת להביא ללקוח מוצר העונה על סטנדרטים של תקני הבטיחות המחמירים ביותר הקיימים ללא פשרות על איכות העיצוב ומענה מלא על דרישות וצרכי הלקוח. במידה ואתם נמנים עם חובבי הריהוט העתיק חשוב מאוד לזכור, במיוחד בתחום הריהוט במראה הכפרי, שלא כל רהיט שנראה לכם יפה ומתוחכם למראית עין הוא בהכרח איכותי הן מבחינת הבטיחות והן מבחינת איכות, ריהוט כפרי אשר מקפידים לשמר ולטפל בו כיאות-ללא מאמץ ניכר- ישרת אתכם לאורך שנים רבות ומראהו אף ילך וישביח עם השנים מאחר וזהו אחד המאפיינים של ריהוט כפרי איכותי. משווקים רבים היום קפצו על ההזדמנות והאופנה החדשה וכיום ניתן למצוא ריהוט כזה בכל פינה כפטריות הצצות אחרי הגשם, אם זה ריהוט קש או ריהוט משלים כמו מנורות וכריות נוי בעיצוב כפרי חשוב מאוד לקבל המלצות ולבצע סקר שוק נרחב במיוחד מהסיבה הנ”ל.

 

איך לבחור ריהוט כפרי?

לא כל משווק הוא מקצוען אמיתי ורבים מן המשווקים ימכרו לכם עיצוב בלבד בתחום הריהוט ובתחום הריהוט הכפרי בפרט. נושא זה, של מכירת העיצוב רווח מאוד בקרב משווקים במקומות רבים כיום, במחירים הנראים אטרקטיביים על פניו אך מוכיחים את עצמם כלא אטרקטיביים מבחינת איכות המוצר ואורך חייו..וזאת מדוע? משווקים רבים סומכים על כך שלקוחות רוכשים ריהוט על פי מראה עיניים בלבד ומבטיחים הבטחות רבות, אשר מתבררות בסופו של דבר כהבטחות קש במיוחד כמו המוצר ממנו הן עשויות. על כן, חשוב לזכור שכפי שהפרמטר הכספי והעיצובי הינו משמעותי בעינכם יש להיות זהירים, ולהקפיד על תווי התקן של המוצר אותו אתם רוכשים, בעיקר בתחום הריהוט הכפרי לבית ולרכוש מוצרים אלה, אצל משווקים מורשים ומוכרים בלבד, לשאול את השאלות הנכונות ולבדוק את תקני הבטיחות הנדרשים במוצרי הריהוט הספציפיים אותם אתם מעוניינים לרכוש, את האחריות והתנאים אותם אתם מקבלים מהיבואנית או נותנת השירות והמלצות של לקוחות החנות.

לסיכום, בבואכם  לרכוש ריהוט לעיצוב הבית בסגנון כפרי, אל לכם להסתפק במראה עיניים בלבד, יש לעשות עבודת בית ולדרוש את האיכות, הנוחות והאסטטיות, ברמה הגבוהה ביותר.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן