מאמרים וטיפיםרהיטים חודש דצמבר ברוזטו רהיטי יוקרה

רהיטים חודש דצמבר ברוזטו רהיטי יוקרה

ייצור רהיטים הוא לא עוד מקצוע – זו אמנות

נגריית רוזטו

נגריית רוזטו הינה נגרית בוטיק המשווקת 8 מותגים בינלאומיים באופן בלעדי. לכל מוצר ורהיט בחנות יש סיפור ייחודי משלו, אופי מסוים, ופונקציונאליות ייחודית. בנוסף לקולקציות המשווקות, ניתן לבצע עבודות תכנון וייצור של רהיטים במגוון סגנונות בשיתוף פעולה עם מחלקת העיצוב של רוזטו המעמידה לשירותכם יועצים ומעצבים מומחים בתחום. כל יצירה מכל סוג שהוא היא מקום להבעה עצמית וליצירתיות. בזכות שפע של כלים טכנולוגיים, סגנונות עיצוב מוכרים ורעיונות ייחודיים, ניתן לייצר רהיטים מכל סוג ובהתאמה מלאה לצרכים של כל אדם ואדם, מורכבים ככל שיהיו.

עיצוב פנים

רהיטים הם כלים חשובים ביותר בידיו של מעצב הפנים שמבצע את עבודתו על מנת להתאים את חלל הפנים לדיירי הבית בצורה שתשמש אותם לנוחיות של מחייה ואירוח, ולהבעה עצמית. עיצוב פנים הנעשה יחד עם הלקוח כתהליך חשיבה משותף, כולל בתוכו את מכלול הרהיטים והחפצים, התמונות והצבעים שירכיבו את חלל הבית ויתנו לו נפח משל עצמו. חלוקת מרחבים, ייצור מרחבי אחסון וישיבה, הגדלת תחושת המרחב ויצירה של אווירה נעימה ואיכותית, כל אלו הם רק חלק מהמשימות המורכבות לפניהן ניצב כל אדם המבקש לעצב חלל או בית. אנו ברוזטו נעמיד לשירותכם אנשי מקצוע שיצירתיות היא שם המשחק בשבילם. יחד עם הקשבה מלאה לצרכים שלכם, ניתן ליצור מרחב הולם ונעים לחיות בו.

קולקציית רהיטי החורף דגמי 2020

קולקציית רהיטי החורף החדשה שלנו נותנת לכם טעימה מהחדש והישן. רהיטים מודרניים העשויים משילובי מתכת וזכוכית, לצד עיצוב קלאסיים מעץ מלא יתנו לכם את הקשת הרצויה לכם על מנת לבחור את הרהיט המתאים לטעמכם ורצונכם בדיוק. עיצוב איטלקי הוא המומחיות שלנו, שמשתלב עם סגנונות עיצוב אחרים. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהקטלוג של קולקציית רהיטי החורף 2020 שלנו.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן