מאמרים וטיפיםפינות אוכל עגולות – האם זה שימושי

פינות אוכל עגולות – האם זה שימושי

פינת האוכל העגולה, הינה רק סגנון אחד מתוך סגנונות רבים של עיצוב בעולם פינות האוכל. אלמנט העיצוב המעוגל בפינת האוכל הינו אלמנט עיצוב חדשני ומעניין, ללא כל צל של ספק, המראה העגול, מעניק תחושה קלאסית וייחודית לפינת האוכל, מאחר שאינו מחזה שכיח במיוחד בתחום זה. זהו סגנון עיצוב מועדף על סוגים ספציפיים של לקוחות, ומומלץ שלא להעמיס פריטים מעוגלים רבים ברחבי הבית במיוחד פריטי ריהוט, כאשר יש ברשותכם פינת אוכל עגולה, מאחר ובחירת אופציה כזאת תיצור תחושה של עומס על הבית, במיוחד בבית שאינו גדול במיוחד.

 

תחושה נינוחה

שולחנות אוכל מעוגלים, טובים בעיקר בבתים אשר מתרוצצים בהם זאטוטים קטנים או אנשים קשישים, העלולים להיפגע משולחן בעל פינות. מניסיוננו האישי, פגיעה מפינה של שולחן לא נעימה ואינה מומלצת בכל גיל שהוא, ובמיוחד לא לבני הבית הנ”ל, החשופים יותר ורגישים יותר לפגיעות. פינת אוכל עגולה, נוחה לארגון כלי האוכל על השולחן ויוצרת מצב של צפיפות פחותה מאשר שולחן אוכל מרובעות או מלבניות. שולחן כזה משרה אוירה שוויונית ונעימה בין יושבי השולחן ומאפשרת קרבה בין הסועדים ובהתאם גם מרחק מתאים בין סועד לסועד ,לצורך תחושה נוחה של מרחב אישי, שלא כמו שולחן מלבני שיוצר תחושה מעמדית, מאחר וישנן שני מקומות בראש השולחן היוצרים תחושה של הירארכיה ושמורים בדרך כלל לראשי המשפחה. שולחן עגול, אינו מאפשר הירארכיה כזו וגורם לתחושה נעימה ונינוחה יותר סביב השולחן בין הסועדים. שולחנות עגולים, הינם בשורה יחסית חדשה בעולם פינות האוכל בדיוק מהסיבה הרשומה מעלה.

 

מראה ייחודי וחדשני

 

בחברות רבות הייתה וישנה מדיניות של פטריארכאליות, זאת אומרת, שהבית מוכתב על פי כללי אב המשפחה.  בבתים כאלה מדיניות זו באה לידי ביטוי בכל תחום מתחומי החיים ונכנסת גם לפינות הישיבה בחדר המגורים ובמיוחד לפינת האוכל, בה אב המשפחה ישב תמיד בראש שולחן האוכל כביטוי לשליטה. בתקופה המודרנית תופעה זו עדיין קיימת אך לאט לאט הולכת ונעלמת. היעלמות התופעה מורגשת בעיקר בעולם פינות האוכל ובמיוחד בפינות האוכל המעוגלות אשר מסמלות ומבטאות את השוויוניות וחוסר המעמדות ליד שולחן האוכל, מה שמקנה תחושה משוחררת ונינוחה סביב השולחן.

שולחנות עגולים בפינות האוכל, כפי שציינו קודם לכן, הינו מראה מיוחד וחדשני. כך שמובטחות לכם תגובות של התפעלות רבה, עקב המודרניות שבבחירה העיצוב הייחודי.

אצלנו, כלל לקוחותינו, כפי שהם מיוחדים, כל אחד בדרכו הוא, כך הם גם שווים. אנו מתחייבים לתת שירות שווה לכל נפש, בכל טעם העדפה, בקשה או שינוי. אצלנו תקבלו ליווי צמוד עד לשלב הארוחה בין אם אתם נמנים עם אוהדי העיגולים, המרובעים או המלבנים.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן