מאמרים וטיפיםפינות אוכל מעוצבות

פינות אוכל מעוצבות

פינת האוכל אחד החדרים החשובים בבית. וזאת מאחר וכל המשפחה נפגשת בה לא רק על מנת לאכול יחדיו את ארוחותיה אלא גם על מנת לשוחח ולשתף בחוויות היום שהיה או הציפיות ליום העתיד לבוא. פינות האוכל עבור שינו במאה האחרונה וכיום משקיעים בהם מחשבה רבה יותר בדר העיצוב והקו העיצובי שלהם, איכות החומר, טיבו וסוגו ומענה על צרכי המשפחה השונים החל מהטעם האישי של בני המשפחה וכלה בסוג הנפשות הפועלות בבית. חדרי האוכל המעוצבים, מגיעים בהתאמה אישית לכל סגנון כזה של משפחה. בין אם זו משפחה גדולה ותוססת, משפחה הנוהגת לארח הרבה בביתה, למשפחה מצומצמת יותר לה נדרשת פינת אוכל מעוצבת קטנה יותר, משפחה צעירה או משפחה בוגרת וכזאת שפשוט מבקשת פינת אוכל גדולה לעת הצורך.

 

אלמנטים עיצוביים בפינות אוכל

פינות אוכל מעוצבות, מגיעות במגוון של גדלים, צורות וחומרים הניתנים לשינוי, הקטנה, הגדלה תוספת או הורדה של פרטים במערכת פינת האוכל. כמו שינוי הריפוד, השארת הריפוד הקיים ושינוי חומר הגלם ממנו הוא עשוי, שינוי צורת פינת האוכל אבך השארת חומר הגלם והריפוד כמות שהוא או שינוי עיצוב הריפוד וכדומה.

פינות האוכל המעוצבות, אינן כוללות היום את השילוב הקלאסי בלבד של כסאות ושולחן ותו לו, אלא כוללות בתוכן גם אלמנטים עיצוביים שונים. כמו פסלים מיוחדים, אגרטלים מעוצבים אהילים ומנורות מעוצבות, המשרות אווירה של מלכות, מעצימות את תחושת התיאבון ומתבלות את הארוחה בתבלין שונה, בריח וטעם שלא הכרתם עד היום. האווירה בפינת האוכל המעוצבת, מוציאה את האור שבארוחה, ומעניקה חוויה שונה למשפחה הסועדת סביבה. במיוחד כיוון שהפינה הזו של הבית היא כה חשובה ליצירת האווירה והשריית אוירה נינוחה בקרב בני המשפחה. מטלת הבחירה של פינת האוכל, אינה מוטלת רק על הורי המשפחה אלא נעשית ביחד ובהתאם לטעמם של כל בני הבית כאחד.

 

לארח בפינת אוכל מעוצבת

מטרתנו העיקרית העומדת לנגד עיננו היא לגרום לכל בני המשפחה להיות מרוצים מהבחירה ומהעיצוב המיוחד הנעשה באמצעות המקצועיות ואיכות הביצוע השמור לצוות האדריכלים, המעצבים ואנשי המקצוע הייחודיים שלנו, אשר יעניקו לכם יחס אישי ופינת אוכל מעוצבת, שתגרה את בלוטות הטעם שלכם, עוד בטרם התיישבתם לשולחן ועוד בטרם ריח הארוחה העשיר החל להציף את חדרי הבית, ואת איזור פינת האוכל בפרט. כפי  שנאמר כבר רבות, הטעם עובר קודם כל במראה, אחר כך בריח ורק אז בטעם המחליק במורד הגרון. מאחר ואין טוב ממראה עיניים ואין מקום טוב יותר ואופן טוב יותר, לעורר ולעודד את התיאבון לקראת הארוחה הטעימה העתידה להיות מוגשת, מאשר פינת אוכל מעוצבת בקפידה, אהבה וטעם משותף של כל בני הבית, אם אתם אנשים אניני טעם לא רק בנוגע לארוחות שלכם, אלא גם בעיצוב איזור הארוחה, הגעתם לפינה (המעוצבת) הנכונה.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן