מאמרים וטיפיםפינות אוכל מודרניות

פינות אוכל מודרניות

פינות אוכל מודרניות – אם פעם היה ניתן לראות פינות אוכל הממוקמות במטבח, דבר זה חלף עם הזמן וכיום ניתן לראות יותר ויותר חלל בבית המוקדש לפינת האוכל. באירופה מקום זה לא זר להם ומוכר בתור “חדר האוכל”. עד היום, היינו רגילים לרהט את פינת האוכל במטבח בשולחן לא גדול במיוחד ובני המשפחה יכולים להתיישב כולם יחד בלחץ. שלא לדבר על הערבים בהם רוצים לארח קרובים. עד היום הלכו על ריהוט די פשוט ולא העניקו מחשבה רבה לבחירת הריהוט של פינת האוכל. כיום, כל זה השתנה.

פינות אוכל תפסו מקום מרכזי בבית, הן בגלל מיקומו והן בגלל הפונקציה שלו. כמה חבל יהיה לעצב בית בטוב טעם ולהרוס את כל המראה המסוגנן בפינת אוכל פשוטה. הריהוט המודרני הפך ליותר ויותר אהוב בבתים הישראלים. המזג אוויר של הארץ, תכנון הדירות ושטחם, כל אלו מעודדים מראה נקי ומרווח. הסגנון המודרני מציע רהיטים בעלי קווים נקיים, לא גדולים מדי ועם זאת, פרקטיים מאוד. גם הגוונים המאפיינים אותו מ, לבן, שחור ואפור, מעניקים תחושה של מרווח וחלל גדול כשנכנסים לחדר. תופעה זו הביאה לעיצוב רהיטים מודרניים לכל חדרי הבית וכמובן שגם לפינות אוכל מודרניות. ניתן למצוא בחנויות רהיטים מגוון פינות אוכל מודרניות בעלות צורות ייחודיות ומקוריות מאוד. נראה שבעיצוב פינות אוכל מודרניות ובעיצוב הריהוט המודרני בכלל קיימת קלילות ועליזות רבה.

המעצב מאפשר לעצמו לשחק ולא יהיה נדיר להיתקל בשולחנות בסגנון אורבאני שעליהם איור של ניו יורק או בכיסאות בסגנון ארט-דקו שרגליהם כאילו מעקמות ועוד.

המקוריות שבפינות אוכל מודרניות

פינות אוכל מודרניות הופכת את החוויה המשפחתית להרבה יותר מהנה. אין לחשוב שפינות אוכל מודרניות בהכרח משמעותן פינות אוכל קרירות שעומדות פה רק בשביל היופי. אמנם, תוכלו למצוא פינות אוכל מודרניות כאלו העשויות מאלומיניום או זכוכית עם כשאות תואמות והכול נראה כמו יצירת אומנות אחת גדולה המתאימה לתצוגה בלבד אך עדין תוכלו למצוא שפע עיצובים של פינות אוכל מודרניות פונקציונאליות מאוד ובעלות עיצוב לא נוקשה בכלל.הדבר הכיפי בפינות אוכל מודרניות הוא האפשרות דווקא כן להתפזר ולשלב בין סגנונות, צורות וטקסטורות שונים. ניתן בהחלט לבחור בשולחן בעל מראה מודרני שאהבתם ןלא לרכוש את הכיסאות התואמות אלא ללכת על כיסאות בעלות מראה קצת אחר וכך לשבור את המראה האחיד. טוטאל לוק תמיד עובד אבל דווקא פינות אוכל מודרניות בהם נלקח סיכון ושולבו בו רהיטים ממקורות שונים יכול ליצור מראה מנצח. ומה שבטוח הוא שפינת האוכל שלכם היא רק שלכם!. ניתן לשלב בפינות אוכל מודרניות ובכלל גם בקלאסיות מראות גדולות המעניקות תחושה שהמקום גדול יותר, תמונה אחת גדולה על הקיר שמצאה חן בעיניכם בשל מקוריותה, אגרטל ענקי המונח על הרצפה וכבר כל פינת האוכל שלכם מקבלת מראה קצת אחר.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן