מאמרים וטיפיםפינות אוכל לבית – איך לבחור

פינות אוכל לבית – איך לבחור

פינת אוכל מודולרית הנפתחת בקלות

לעתים נרצה לארח מספר גדול של אנשים ולהושיבם סביב שולחן אוכל מרשים וערוך ובו מקום לכולם. עם זאת, השולחן הניצב אצלנו בפינת האוכל לא יכול לחרוג ממידות של שולחן רגיל ולחסום את הכניסה. לצרכים אלו ממש אנו מביאים בפניכם מבחר עצום של פינות אוכל מודולאריות המתכוונות למספר הסועדים הרצוי בהרכבה ופירוק פשוטים. המודולאריות המלאה של רהיטי העץ, הזכוכית והמתכת המשובחים שלנו, לא גורעת ולו לרגע מהעיצוב המרשים והמראה הקלאסי או המודרני לבחירתכם.

חשיבות העיצוב – יפה ופרקטי

שולחן הוא רהיט שימושי המשמש לא רק למאכל אלא גם לקריאה, למידה או עבודה, או למטרות עיצוב ומילוי חללים. פינות אוכל מעוצבות יכולות למלא שימושים רבים בכל בית וחלל, וזאת עם לוקחים בחשבון את הפונקציות אותן אנו רוצים שפינת האוכל תמלא ובוחרים את שולחן האוכל כך שיתאים לדרישות הללו. היופי הגדול בעיצוב פינות אוכל מודרניות שניתן לבחור בין מגוון של סגנונות המשפיעים על העיצוב ונותנים למעצב קו מנחה לפעול על פי וללקוח קו מנחה שיעזור לו לבחור את השולחן המתאים ביותר.

בחירת החומרים – מלאכת מחשבת

פינות אוכל יכולות להגיע במגוון חומרים, ובשילובים ביניהם. השולחנות הקלאסיים בעיצוב הישנים יותר יהיו עשויים על פי רוב מעץ. עם זאת חשוב לזכור שישנם סוגים רבים של עץ ושיטות עיבוד שונות מאוד, ולכן המבחר בקטגוריה זו יהיה גדול מאוד. עיצובים מודרניים של פינות אוכל יכילו בדרך כלל שילובי מתכת או זכוכית. עיצובים חדשניים מציעים לנו זכוכיות צבועות לבחירתנו, על מנת להתאים בצורה המלאה ביותר לעיצוב הפנימי של חלל הבית אותו אנו ממלאים באמצעות פינת האוכל שרכשנו.

אז למה אתם מחכים? אנו מזמינים אתכם להתרשם משפע השולחנות ופינות האוכל שלנו, וליצור קשר עם מומחי העיצוב שלנו.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן