מאמרים וטיפיםפינות אוכל כמו שחלמתם

פינות אוכל כמו שחלמתם

האוכל מוכן: בואו לראות את פינת האוכל החדשה!

המומחים רשת  רהיטי היוקרה רוזטו חרשו את כל קצוות תבל כדי להביא לכם פינות אוכל יוקרתיות והמודרניות ביותר.

10 כללי ברזל של רשת  רהיטי היוקרה רוזטו לבחירת פינת אוכל נכונה, איפה לא מתפשרים, ומהם הסודות להפיכת שולחן מובנה לבעל אמירה אישית ויוקרתית. בתיאבון!

טיפים לעיצוב בהשראת קולקציית 2011 של רשת רהיטי היוקרה רוזטו.

טיפים מנצחים לבחירת פינת אוכל שתשרת אתכם לשנים ארוכות ועדיין תמשיך להרשים:

1. מידות השולחן – שולחן אוכל דורש השקעה כספית ניכרת ולכן חשוב להקפיד על מידות סטנדרטיות, שיבטיחו נוכחות לכל המסבים לשולחן, ואפשרות להזיזו במקרה ועברתם ממשכנכם המקורי. מומלץ לבחור במידות של גובה 80-70 ס”מ לפני השולחן, אורך של 180 ס”מ ורוחב משתנה (בהתאם לגודל החלל ודרישות האירוח שלכם) בין 140-80 ס”מ. בשולחנות האוכל של רשת  רהיטי היוקרה רוזטו מאפשרים לכם להתאים באופן מושלם את מידות השולחן לחלל, עם אפשרות להזמנה אישית של פלטות בגדלים 130-90, 160-100, ו-180-100 ס”מ.

2. הרחבת השולחן – במקרה ואתם מארחים מפעם לפעם מסיבות קוקטייל או את המשפחה המורחבת, מומלץ לבדוק אפשרות להרחבת השולחן. האורך המרבי להרחבה עומד על 3 מ’ ל-16 סועדים, מעבר לכך השולחן לא יהיה יציב או ידרוש תוספות לתמיכה. בדגם קאזה ברשת רהיטי היוקרה רוזטו תוכלו ללכת עד הסוף, וליהנות מהרחבה יוצאת דופן של עד 2 מ’ נוספים על מידות האורך המקורי!

3. פלטה עליונה – אחד המאפיינים הדומיננטיים ביותר בעיצוב היא הפלטה העליונה. כיום תוכלו לבחור מבין מגוון רב של סגנונות: החל מעץ מלא עבה (כפלטת תערובת עץ MDF, סיבית מצופה פורניר של קילוף עץ, ציפוי פורניר עבה מגורד למראה הסדוק הכפרי בגווני אגוז כהה ובהיר, דובדבן וטבעי), עץ אלון מבוקע בגוון שלייף מבריק מודרני (כמו בדגם קאזה ברשת רוזטו). לחובבי המודרנה, ניתן ליהנות גם מפלטות המשלבות בין עץ וזכוכית מחוסמת (כמו בפינה האורבנית ברשת  רהיטי היוקרה רוזטו), או ללכת עד הסוף עם זכוכית מחוסמת מודרנית המגיע בגוון חלבי או שחור (כמו בדגם סימפוניה קולינארית ברשת  רהיטי היוקרה רוזטו.

 4. בחירת כסא – להתאמה מושלמת של הכסא לשולחן האוכל לכו על מידות הסטנדרט הנעות בין גובה של 45-40 -הנמדד מראש מושב הכסא לרצפה.

ודאו כי גובה המושב תואם לגובה השולחן וכי אתם יושבים בנוחות בניגוד לגובה הכסאות בריהוט גן שהם קצת נמוכים מכסאות לפינות אוכל. ודאו ושיש מספיק מקום לרגליים! לנוחות האורחים מומלץ לבחור במשענות גבוהות המקנות גב זקוף (עם קימור עדיך) לצד אפשרות לסועד להישען על השולחן. וכמובן: אל תהססו להוסיף צבע באמצעות הכסאות.

5. רגלי השולחן – לשולחנות אוכל שני סוגי רגליים בסיסיים: מסגרת הכולל ארבע רגליים (אחת בכל פינת שולחן) או רגל אחת מרכזית עם קושרת המחברת בין הרגליים. אם בחרתם בפלטת זכוכית מחוסמת או עץ משולב בחומרים אחרים מומלץ לבחור במסגרת עם 4 רגליים שתבטיח יציבות מושלמת, מניעת שבירה (כתוצאה מחבטה או רעידות) והתרחבות של החומר. בעץ כפרי מלא מומלץ לתת לעץ לנשום עם 4 רגליים ללא מסגרת או רגל אחת מרכזית עם בסיס רחב (בד”כ בשולחנות מעוגלים).

בקולקציית 2011 של רשת  רהיטי היוקרה רוזטו תמצאו מבחר רגליים לשולחן הנשענות על מסגרת נירוסטה ואלומיניום – ליציבות מושלמת.

6. השולטות בכיפות העיצוב – כיום תמצאו בשוק מבחר פינות אוכל המיובאות מכל קצוות תבל: סים, מזרח אירופה, גרמניה, איטליה וכמובן כחול-לבן.

ב-2011 האיכות האיטלקית עדיין נחשבת למובילה בעולם, בזכות איכות החומרים והעיצוב המתקדם. וכיום מוצעת לנו גם במחירים שפויים, ללא תיווך שהיה מקובל בעבר.

7. קודם כל הבטיחות! – למי שיש ילדים או לקהל מבוגר יותר, חשוב להבטיח גם את בטיחות פינת האוכל – שעשויה מפלטות מאסיביות כבדות משקל. מסיבה זו מומלץ לוותר אל אלמנט החסכון בבחירת הדגם (אל תתפתו לקנות מוזל זול שעלול לגרום לפציעות וקריסות), בעיקר בשולחנות עם הרחבה – שציר שבור או בורג רופף עלול להפיל את הפלטה ולגרום לנזקים בגוף.

8. התאמת השולחן לתצורת החלל – למרות הרצון שלנו לקנות ישירות מהקטלוג, לכל חלל סגנון משלו. בבחירת פינת האוכל מומלץ להיות מעט שמרניים ולהתאים שולחן מרובע לחלל מרובע, שולחן מלבני לחלל מלבני, ובמקרה של חלל ריבועי, ניתן כמובן לגוון עם ריבוע או עיגול.

9. מסילות – מי שאינו נהנה מידע מקצועי בתחום בד”כ יתקשה לשים לב אבל הדבר מה שמבטיח לכם איכות בשולחן הן קודם כל המסילות. המסילות מורכבות מכמה חלקים, כולל מיתרים, וחשוב לבדוק את טיבן – בעיקר כשמדובר בשולחן הניתן להרחבה. בדקו כי יש לשולחן נעילה, ונסו לפתוח ולסגור כדי להבטיח שהמיתרים שלמים. מעבר לכך, הקפידו על בחירת שולחן עם מסילות ממתכת בלבד – ולא מסילות מעץ העלולות להתכווץ או להתרחב עם הזמן.

10. סגנון העיצוב – כיום תמצאו כמעט את כל סגנונות העיצוב בחירתכם.

מומלץ לבחור בדגמים המודרניים קלאסיים, המחזירים אלינו את המראה המהוקצע והעשיר, ועושים שימוש בחומרים חדשניים (כמו פלטות מחוסמות קודרות). המראה המודרני מאופיין במינימליזם, שמירה על צורות ישרות וגיוון באמצעות נקודות צבע בלבד – כך שגם בעוד עשור פינת האוכל תישאר רלוונטית.

פינות האוכל היוקרתיות מקולקציית חורף 2011 של רשת  רהיטי היוקרה רוזטו

הפינה האורבנית | שולחן אוכל [דגם 2489XT] המשלב עץ וזכוכית מחוסמת בעובי12 מ”מ. את השולחן ניתן להזמין בגווני שחור או לבן, ולפי דרישותיכם גם להגדיל עד 45 ס”מ בכל הגדלה אל השולחן יצטרפו כסאות אורבאניים [דגם 61CH]המעוצבים עם מסעדים מלבנים קמורים בסגנון מודרני קלאסי ונקי בשילוב מתכות. את הכסאות ניתן להזמין ממגוון בדים לבחירה לצד עור תעשייתי המקל על התחזוקה וניקיון. להשיג במידות: 160, 100, 180 ו-100 ס”מ.

¡ שולחן קאזה | עיצוב מודרני שלא מתבייש לשלב בין כפרי ומבריק ולהפוך את פינת האוכל למושקעת במיוחד. דגם קאזה משלב בין עץ אלון מבוקע לצביעה מודרנית בגוון שלייף מבריק – המעניק לפריט מראה מושקע ומושלם. את השולחן ניתן להתאים לכל מידות החלל, לצד אפשרות להגדלה של השולחן בעוד 200 ס”מ (!!!) – בהתאם לדרישות שלכם. למעוניינים בתוספת של אלגנטיות, ניתן לשלב במערכת גם רגלי נירוסטה או ניקל בכל צורה ודריה בהתאמה אישית.

¡ סימפוניה קלאסית | ולשוחרי המודרניות מחכה שולחן אוכל יפהפה בעיצוב קליל ואוורירי, המשלב בין רגלי נירוסטה וזכוכית מחוסמת בעובי 12 מ”מ. את השולחן ניתן להזמין בגוון שחור או חלבי, בגדלים: 130-90 ס”מ, 160-100 ס”מ, 180-100 – עם אפשרות להגדלה של 50 ס”מ. ומסביבו תוכלו להוסיף כסאות [דגם 889 CH] עם רגלי נירוסטה ואפשרות לריפוד של עור תעשייתי בלבן או שחור- המקל על מלאכת הניקוי ושומר על מראה חדש של הכסא לאורך שנים.

רשת  רהיטי היוקרה רוזטו, החלה את דרכה לפני כ-30 שנה בשותפות בין יזם ישראלי ואיטלקי שרצו להביא לקהל הישראלי את בשורת העיצוב של המותג האיטלקי הנחשב. כיום מוצגות קולקציות המותג ב-5 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, ופועלים לצד מרכז לוגיסטי בן 5,000 מ”ר ביבנה, ומרכז שירות לקוחות. קולקציות המותג האיטלקי מיובאות לארץ בשלמותן, ומציעות לקהל הישראלי ליהנות מהסגנון הייחודי, שזכה להצלחה בכל רחבי העולם ומשווק בעשרות מדינות. אתר הבית:

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן