מאמרים וטיפיםפינות אוכל במבצע רוזטו רהיטי יוקרה

פינות אוכל במבצע רוזטו רהיטי יוקרה

מבצעים וסוף עונה בתחום פינות האוכל, האם באמת יש דבר כזה מחירי סוף עונה בתחום פינות האוכל המעוצבות?

פינות אוכל מגיעות בדרך כלל למצב של ירידה במחיר בשיא של כל עונה במיוחד לקראת עונת הקיץ. מפעם לפעם, מפרסמות חברות רהיטים שונות, גדולות וקטנות כאחד, מבצעים שונים ומגוונים על פינות האוכל שלהן במקרים ומצבים שונים. הן מבחינה של משיכת הלקוח בפרסום שיווקי כמו: “החלה מכירה לקראת עונת הקיץ” או “מכירה ומחירי מבצע חסר תקדים של פינות אוכל לקראת סוף עונת החורף.”  מחירי מבצע של פינות אוכל, ניתן למצוא במקומות כמו חנויות מפעל של רשתות שונות או למשל כאשר נשאר פריט אחרון מהדגם. קיימים טריגרים רבים, כמו הנחה בעת קניית פינת אוכל מעוצבת בעת קניית סלון או חדר שינה.

 

פינת אוכל במבצע – עונת המבצעים

עונות המבצעים כאמור, ברוב הרשתות היא עונת הקיץ, בה רבים יוצאים לחופשת הקיץ ושוק הרהיטים מוצף בלקוחות המעוניינים לחדש או להתחדש בפינת אוכל ובתיבול פינת האוכל שלהם בסגנון וטעם שונה. מאחר ורוב הקונים נמצאים בחופשה, רבים מן המשווקים והרשתות דוגלים בשיטת הורדת המחיר לקראת עונת הקיץ, “עונת המבצעים” או מציעים מבצעים ומחירים נוחים על פינות האוכל בנפרד או לכאלה הרוכשים פריט נוסף אשר הגדירו, שברכישתו יקבל הקונה מחיר מבצע או מחיר מיוחד לקניית פינת אוכל או לחילופין, בקניית פינת האוכל, יקבל הרוכש הטבה לרכישת פריטים נוספים לרכישה מסל המוצרים והפריטים אשר הוגדרו מראש ע”י המשווק או בעלי הרשת.

עונת המבצעים, הינה עונה גדושת פעילות בתחום הריהוט בפרט, ובתחום פינות האוכל בכלל, מאחר וכפי שציינו ללקוחות יש זמן רב לברור ולסייר בחנויות ובמרכולותיהם השונות ואפשרות להיות בררנים במחיר, מאחר וישנן רשתות המורידות את מחיריהן באופן משמעותי במיוחד בעונת הקיץ ועונת החגים, כמו חג הפסח, שמהווה אף הוא את אחת מעונות השיא של מכירת פינות האוכל במיוחד, והמבצעים והורדת המחירים שלהן. בדיוק מסיבה זו בתקופות של הורדת מחירים יש להיות זהירים ולבחון היטב את איכות המוצר אותו אתם מבקשים לרכוש, ולאמוד לא רק את המחירים, אלא גם את איכות המוצר והאחריות שמבטיחים לכם, מאחר ועם עונות המבצע, והורדת המחירים המגיעים בעקבותיהם, מגיעות יחד איתם גם האותיות הקטנות, אשר חשוב מאוד לקרוא ולעבור עליהן בקפידה ומשנה זהירות.

רבות הן הרשתות והחנויות, אשר מורידות את מחיריהן, אך יחד איתן מורידות גם את תקופת האחריות וזמני החזרת המוצר, אם בכלל. לכן, במידה ויש לכם סטנדרטים מסוימים ברכישת פינת האוכל, גם במקרים של רכישה בסוף עונה, חשוב מאוד להתייחס לפרמטרים אלה, מאחר ולא תמיד מציינים זאת במישרין בפני הלקוח.

אנו מאחלים לכם מועדים לשמחה וזמנים של חידושים והתחדשויות.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן