מאמרים וטיפיםעיצוב חדרי השינה – דרך טבעית לעיצוב נכון

עיצוב חדרי השינה – דרך טבעית לעיצוב נכון

עצם היותה של הרשת יבואנית בלעדית של מספר מותגים, הולך וגדל ההיצע והמבחר העשיר הופך את סניפי הרשת למוקד עליה אטרקטיבי של לקוחות וותיקים וחדשים כאחד, המגיעים באופן טבעי ומתבקש, כשהם רוצים לבחור פריטי ריהוט ייחודיים ומעוצבים עבור חדר השינה שלהם.

על מנת למקסם את יתרונות הרהיטים המעוצבים רצוי לתכנן את חדר השינה תוך כדי התוודעות אל מה שיש לרשת להציע לכם. נגריית הבוטיק של הרשת מאפשרת ללקוחותיה לתכנן ולעצב את חדר השינה שלהם כאוות נפשם ולטעמם.

תכנון חדר השינה

תכנון בעזרת מחשב בתלת מימד מאפשר לכל לקוח לראות בדיוק כיצד ייראו הפריטים השונים בחדר השינה שלו. תכנון מושכל ופונקציונאלי, יאפשר לנצל את חלל חדר השינה באופן מיטבי, תוך מתן דגש על הפריטים החשובים והמבוקשים ביותר בו.

איכות ובטיחות בחדר השינה

ריהוט איכותי ובטיחותי יהפוך את חדר השינה שלכם לא רק למקום נעים אלא גם למקום בטוח. ריהוט העשוי מחומרי הגלם החזקים והעמידים ביותר ומגע עיצובי מוקפד ויצירתי של טובי המעצבים בארץ ובעולם מאפשר לחדר השינה שלכם להפוך לחדר מחלומות גם בשעות שבהן אתם ערים.

שירות

לרשות הלקוחות עומדים נציגי שירות מקצועיים בוגרי אקדמיות לעיצוב שישמחו להעניק לכם הדרכה אישית ומקצועית .

לקוחות מרוצים רבים ימליצו לכם על חדרי שינה המעוצבים של רשת רוזטו, אשר זה מכבר הפכה לשם דבר בתחום עיצוב חללים ביתיים בכלל וחדרי שינה בפרט.

אז לפני שאתם הולכים לישון, תעיפו מבט אחרון במבחר הגדול של חדרי השינה המעוצבים של רשת רוזטו. מה שאתם רואים בעיני רוחכם עשוי להיות כבר בתוך זמן קצר חדר השינה שלכם.

ליל מנוחה!

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן