מאמרים וטיפיםעיצוב חדרי השינה – אביזרים משלימים

עיצוב חדרי השינה – אביזרים משלימים

עיצוב חדרי השינה קפץ קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ולא נשאר בגדר מיטה-שידה ארון.

אלפי אביזרים משלימים ודקורציות, נכנסו לחדר המיטות שלנו והציפו אותם בריחות ומראות, שהופכים את חדר השינה למקום שלא רק תענוג לישון ולהירגע בו, אלא גם למחזה שלא ניתן להתיק ממנו את העיניים.

אביזרים משלימים לחדר השינה, יכולים להגיע בצורות רבות ובאופנים שונים ומגוונים, החל מנרות ריחניים וכריות נוי בשלל צבעים, גדלים וצורות וכלה במנורות דקורטיביות, אהילים ומתלים מעוצבים.- תתפלאו, כל הדברים האלה נכללים בעולם האביזרים המשלימים לחדר השינה.

ישנם מעצבים ואדריכלים, המיועדים ומתמחים במיוחד בעולם האביזרים המשלימים ויעצבו לכם את חדר השינה באמצעות הנגיעות הנקודתיות האלה, לחדר שינה מודרני ועתידני.

 

אביזרים נלווים לחדר השינה

האביזרים הקטנים עד בינוניים האלה, יכולים לעשות פלאים לכל חדר שינה פשוט למראה – ועד כמה וכמה לחדר שינה מעוצב. חשוב מאוד שילוב הצבעים של האביזרים. במידה ואלו אביזרים שאינם ברי תחלופה, כמו נרות או כריות נוי למשל, שניתן להתאים ע”י החלפתם או החלפת הציפיות שלהם.

למשל, אהילים חשוב לבחור בצבעים ניטראליים, אשר יתאימו לצבע הבסיס של חדר השינה וקירותיו. אביזרים משלימים, כמו נרות למשל, הפכו לפריט חובה בכל חדר שינה, מאחר ואינם מהווים רק פריט דקורטיבי, אלא גם ערך מוסף מרגיע. לכן, חשוב לא להכביר ולשלב אביזר משלים זה בחוכמה, על מנת לא לגרות את האף. בכל זאת, זהו חדר שינה ולא שדה חרציות והאינטרס שלכם הוא ליצור סביבה נינוחה ורגועה להירדם בה. אך אם בכל זאת חשקה נפשכם במצבור גדול של נרות, ניתן להשיג בחנויות רבות נרות ללא ריח או נרות בריח עדין מאוד, כך ששילובם יצור סימן קל של ניחוח בכניסה אל החדר ומצב של רעננות.

בנוגע לאביזרים משלימים גדולים יותר, כמו מנורות, מתלים, פסלים או רהיטים שונים, כמו שרפרפים או תאי אחסון מעוצבים, יש להתייחס בזהירות משנה גדולה עוד יותר, מאחר ומילוי החדר בפריטים אלו, עלול ליצור אשליה של חדר עמוס ולא מסודר, גם בחדר השינה המאורגן ביותר.

עדיף להשאיר חלל מרכזי מעט ריק, מאשר למלא אותו באביזרים משלימים רבים, אשר עשויים להיות שובי עין כל אחד לחוד, אך כאשר משלבים אותם יחד, יצרו, כאמור מראה מפוזר ועמוס.

 

צבעים וגוונים של חדרי שינה

נושא הצבעים, הינו נושא חשוב לא פחות. חשוב ליצור התאמה של צבעי האביזרים המשלימים, על מנת להעניק תחושה של מראה נקי ואסטטי לחדר השינה. מגוון צבעים לא תואמים בחדר השינה, עלולים ליצור אף הם מראה עמוס ואף אשליה של אי סדר וארגון, מאחר וחוסר התאמה של צבע בולט לעין מייד בכניסה אל החדר.

זכרו- חדר השינה זהו חדר שכל מטרתו היא להעניק ולנסוך עליכם תחושה של נינוחות ורגיעה. עיצוב החדר באמצעות האלמנטים והאביזרים המשלימים בכמות ובעיצוב המתאים, ישדרגו את חדר השינה שלכם ואת חווית השינה שלכם כאחד.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן