מאמרים וטיפיםסלונים במבצע – מציאות בחגים

סלונים במבצע – מציאות בחגים

במידה וגבר בכם הצורך להתחדש בסלון חדש, זכרו שבמדינתנו בקטנטונת הכול סובב סביב תקופת החגים.

על כן, אם חשקה נפשכם בסלון חדש חכו לחג הקרוב, ואז חכו עוד קצת… עם כל טירוף החגים, כל בני ישראל אצים רצים להתחדש, במיוחד בתחום הריהוט והסלונים. נכון הדבר שישנם מכירות, מבצעים והוזלות, אך אנו ממליצים לכם לחכות דווקא לקראת סוף התקופה. כאשר ישנה רגיעה יחסית בחנויות וברשתות הגדולות העומס על הקופות קטן יותר ולכם מאחר ויהיה לכם  מרווח נשימה גדול יותר. זאת ועוד, צוות החנות יהיה פנוי הרבה יותר לתת לכם יחס ויעוץ, תוכלו להתלבט ולקחת את הזמן מאחר והמקום אינו עמוס כמו בתקופת החגים, כאשר כולם בהיסטריה ובלחץ והחנויות מלאות עד אפס מקום לעייפה.

 

לקנות סלון בתקופת החגים

בתקופת החגים וגם קצת לאחר תקופת החגים, התקופה המומלצת ביותר להתחדש בסלון מעוצב. תוכלו ליפול על מציאות רבות ומבצעים שלסלונים מבלי להתפשר על האיכות מסיבה מאוד פשוטה, לאחר עונת החגים, ולאחר ההתנפלות ההמונית על מיטב פרטי הריהוט בחנויות הריהוט השונות, נשארים בדרך כלל עודפים, גם בחנויות הרגילות וגם בחנויות ה OUTLET (חנויות אשר נמכרים בהם עודפים מהרשתות הגדולות), ניתן להגיע לחנויות אלה בתקופות החגים המאוחרות ולמצוא סלונים במבצעים, אשר בימים כתיקונם ובמחירם הרגיל, לא הייתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש.

 

סלון במחיר מציאה

חשוב מאוד לזכור, שכל הסלונים האלה במחירי מציאה לקראת החגים, נמכרים בתנאים שונים מעט מאשר אותם סלונים הנמכרים לכם במחיר המחירון הרגיל שלהם במיוחד בתקופות החגים וסביב תקופות החגים על כן חשוב מאוד לקרוא את התנאים ואת החוזה מתחילתו ועד סופו ולבחון מה הוא כולל איזו תקופת האחריות ומה כוללת האחריות, בדיקת מדיניות החוזה במקרים של מציאות ומבצעים משנה לעיתים, זהו פרמטר שחשוב מאוד לבדוק בעת קניית סלון בכלל ובעת קניית סלון במבצע בפרט. חשוב מאוד לערוך סקר שוק מסודר, מאחר ועלות סלון, מסתכמת בכמה אלפי שקלים לפחות. מקום אשר על פניו מציע לכם מחיר אטרקטיבי, עלול להוכיח את עצמו כלא אטרקטיבי במיוחד בדיעבד. רשתות וחנויות, המציעות סלון במחיר מציאה לקראת החג ומציעות חצי מחיר מהמחיר המקורי של המחיר. אתם עשויים להיווכח כי המחיר בסופו של יום, לא היה כה אטרקטיבי כפי שנראה ממבט ראשון, מאחר ובחנויות אחרות, הייתם יכולים למצוא אופציות הרבה יותר אטרקטיביות, במחיר המלא אותו מציעה אותה חנות.

כמובן שאין להתפשר על האיכות, אבל למה לא לקבל מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי אם הדבר אפשרי? ההמלצה שלנו ב Rossetto: עריכת סקר שוק נבון ובדיקה ממוקדת של נושא האיכות אל מול נושא המחיר, במיוחד לקראת החגים ובתקופתם.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן