מאמרים וטיפיםסגנונות בעיצוב חדרי שינה רהיטי יוקרה

סגנונות בעיצוב חדרי שינה רהיטי יוקרה

סגנונות בעיצוב חדרי שינה – המרחב הפרטי של המשפחה הוא הבית אך המרחב הפרטי של כל אחד ואחד מאיתנו הוא חדר השינה. חדר השינה הינו המקום האינטימי של כל אחד ואחד מאיתנו, בו אנו יכולים לנוח ולשים סוף ליום הארוך, העמוס והמתיש שלנו. סביר להניח שאף פעם לא יצא לכם לראות חדרי שינה זהים וזאת עקב העובדה שחדר השינה מסמל כל אחד מאיתנו, אנו באים לידי ביטוי במראה ועיצוב חדר השינה שלנו. אנשים מאוד מוחצנים ושופעי אנרגיה יעדיפו חדר שינה בגוונים בולטים כמו צבעי אש ואילו אנשים רגועים יותר יעדיפו גוונים בהירים יותר כמו לבן, תכלת, ירוק בהיר וכו’. לא פחות חשוב מהגוונים, גם סגנון רהיטי חדר השינה חשובים ובעלי השפעה רבה על אופי חדר השינה שלכם.

יש שיעדיפו ללכת לכיוון חדרי שינה מודרניים ויש שיעדיפו על פניהם, חדרי שינה קלאסיים יותר. בכל אופן מדובר נטו בטעם אישי ובאישיות של אחד ואחת מכם. כיום חדר שינה יכול להיראות בדיוק כפי שהנכם רוצים, ניתן לעשות כל דבר שקיים בראשכם, בצורה של המיטה ועד לחומר ממנו היא עשויה או בבד שממנה היא מרופדת. להלן מספר סגנונות עיצוב חדרי שינה שיסייעו לכם לבחור את חדר השינה המתאים לכם. בשנים האחרונות ניתן לראות כי קיים טרנד חדש שזוכה לאהדה רבה והוא – חדר שינה כלופט. אכן, רבים הופכים את חדר השינה לחלל אחד גדול ופתוח ובו לא רק את הרהיטים המסורתיים שאנו רגילים לראות בחדר שינה אלא גם פינת קריאה, חדר ארונות המכונה דרסינג,מקלחונים, ארונות אמבטיה או פינת עבודה. חדר השינה כעת מהווה הרבה יותר מרק מקום שינה, זמן הבילוי בחדר זה ארוך יותר ומהנה יותר. החלל הפתוח יוצר הרבה יותר מרווח וכמובן שזה הרבה יותר נעים לנו. מי שדווקא אינו רוצה להפוך את חדר השינה לבית השני שלו, יכול ללכת על אופציות אחרות הדואגות לשמור על תפקיד חדר השינה הראשוני שלו.

ניתן למשל ללכת על סגנון העיצוב חדר שינה רומנטי. בחדר שינה רומנטי הכול צריך להיות בתיאום מושלם כלומר, הריהוט, המצעים, הווילונות והשטיחים צריכים ללכת לאותו כיוון וליצור מראה הרמוני אחיד. התחושה המתקבלת מחדר שכזה צריכה להיות תחושה של חמימות ואינטימיות. טרנד נוסף שמאוד מצליח בשנים האחרונות בקרב בוגרי קורס לימודים עיצוב פנים פנים הינו חדרי שינה מהטבע, דהיינו חדרי שינה המיוצרים מחומרים טבעיים וירוקים הניתנים למחזור ושידידותיים לסביבה. ולבסוף, החדר שינה כפי שרבים אוהבים אותו חדר שינה שבלב ליבו המיטה. בחדר שכזה הדבר החשוב ביותר הינו המיטה, בשלב בחירת המיטה דואגים לבחור באחת שגדולה ונוחה מספיק עבורנו ורק אחר כך דואגים לבחור את שאר הפריטים. אין זה הכרחי לבחור רהיטים בעלי אותו מראה וניתן לשלב סגנונות שונים ובכל זאת לקבל מראה אסתטי ונעים לעין. זכרו כי חדר שינה לא פחות חשוב מחדר אחר אם לא יותר! אז הקדישו לו תשומת לב וזמן.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן