מאמרים וטיפיםמערכות ישיבה מעור מדליקים את העור בבית

מערכות ישיבה מעור מדליקים את העור בבית

מערכות ישיבה וסלונים קופצים ברמה והחשיבות העיצובית וכבר מזה שנים לא ניתן להתרשם מהשקעה ייחודית וייעודית דווקא באזורים הצדדיים והפחות מרכזיים של חלל הבית ו/או העסק – איך נעשה זאת בחכמה ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים מערכת ישיבה?

 

עור מיושן ומעובד – כמו יין המשתבח עם השנים

אחד מהסגנונות היותר אהובים על חובבי הוינטג’ וחובבי העתיקות הוא העיצוב המיושן. העור המיושן הוא בדרך כלל עור רך ונעים, הוא מיוצר מעור אמיתי או מעור מעובד וניתן לתחזוקה שוטפת קלה ומהירה. מערכות ישיבה מעור מעוצבות מסוג זה קלים במיוחד לתחזוקה ובשונה מעורות וסוגי מערכות ישיבה אחרות נראה יותר ויותר טוב עם הזמן ועם השנים ופועל בצורה ההפוכה. את מערכת הישיבה זו ניתן לנקות באופן קל במיוחד כתוצאה מהטכנולוגיה הייחודית באמצעותה היא מיוצרת, טכנולוגיית דחיית הכתמים ודחיית האבק.

ניקוי ספות אלה ניתן באמצעות מגבון לח ופשוט אשר אינו מכיל אלכוהול. אלה מכם אשר מעוניינים להגדיל ולשדרג את העיצוב מבלי לחכות שהעור יתיישן, ישנם חומרים המתאימים במיוחד לעורות כאלה אשר תורמים למראה המיוחד של סגנון העור המיושן.

מערכות ישיבה אלה רכות ומחבקות ומתאימות בעיקר לאלה מכם אשר אוהבים את המרקם הרך בעת הישיבה והמנוחה. עור מיושן איכותי הולם במיוחד את הקיץ הישראלי כתוצאה מ אי הדבקותו לעור בימים חמים ולחים וההנאה מהישיבה עליו בימי החורף הקרים , בשונה מסגנונות מערכות ישיבה מעורות אחרים, אשר מושפעים באופן ישיר מטמפרטורת החדר.

 

 

החסרונות של העור הקשיח ויתרונותיו הבולטים

העור הקשיח הוא בין העורות היותר נפוצים ויוקרתיים של מערכות הישיבה ובין היקרים ביותר שלהם. היתרון שלו הוא ביכולת שלו להראות חדש לאורך שנים ארוכות, עם התחזוקה הנכונה, אך הבסיסית ביותר. זהו עיצוב עמיד ובעל חזות עמידה אשר יוצר מראה אסתטי ומודרני בבית. המראה הזה אומר מודרניות וחדשנות, ועל כן, מרבית חובבי מערכות הישיבה בוחרים דווקא בו.

החיסרון הבולט של מערכת הישיבה הזו, מתבטא בהשפעה של מזג האוויר המשתנה עליה והצורך שלה בכיסוי בד או כיסוי אשר יצור הפרדה בין הגוף לבין העור של מערכת הישיבה במזגי רוח קיצוניים, חום או קור קיצוניים.

חסרון נוסף מתבטא בלכלוך. סלון עור קשיח לעולם יומלץ בגוונים השחורים כתוצאה מרגישותו לכתמים. עור קשיח לא יסבול כתמים , אבל מערכת ישיבה מעור איכותי, תאפשר הסרה באמצעות חמור מיוחד לניקוי עורות.

 

כיצד בודקים את איכות העור בתחום מערכות הישיבה

כאשר אתם ניגשים לקנות סלון או מערכת ישיבה מעור חשוב מאוד לבקש מהמוכר או איש השיווק לתת לכם את יריעת הבד מהגליל עצמו, מאחר שכך ניתן לאמוד את איכותו של העור ולדעת מה אתם בדיוק מקבלים, מעכת מעור אשר מיוצרת מהגלילים עצמם

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן