מאמרים וטיפיםטיפים לרכישה חכמה של סלונים

טיפים לרכישה חכמה של סלונים

ישנה חשיבות רבה לעיצוב הסלון ולבחירה נכונה של ריהוט אשר יתאים לצרכים של הדיירים, לסגנונם ולמראה המבוקש אשר יבוא בו לידי ביטוי בכל פרט ופרט.

ריהוט איכותי ונוח

לב הסלון הוא פינת הישיבה – הרהיט אשר יש להקדיש לרכישתו את מלוא תשומת הלב ולמעשה, לבסס עליו את שאר הריהוט, האבזור המשלים והעיצוב הכללי. כאשר אתם עומדים בפני רכישה של פינת ישיבה חשוב להתרשם ממגוון רחב ככל האפשר של אפשרויות ולבחון לעומק כל אחת מהן. ראשית כל, יש לבחור בסגנון המועדף – סלון מודרני יכול להיות עשוי עור, עור מדומה או בד – המגוון האין סופי של העיצובים שמוצעים כיום ברשתות בהחלט לא מקל על ההתלבטות אך גם מבטיח כי לכל אחד מערכת ישיבה שמתאימה לו ולמראה המבוקש על ידו.

ניתן להגיע לחנויות הרהיטים של רוזטו , ולבחור סלון ממבחר סלונים גדול העומד לרשותכם.

 

למרות צבעוניות מפתה מומלץ כי מערכת הישיבה הבסיסית תהיה בגוונים יחסית ניטרליים – את הייחודיות והמקוריות כדאי להשאיר לפריטים משלימים. סלון בגווני כחול, אפור או קרם יתאים לקשת רחבה של צבעים נוספים ויוכל להתכתב בהצלחה עם מגוון סגנונות. הקדישו מחשבה רבה לחומר שממנו עשוי הסלון ובחרו אופציה עמידה, שתתמודד בהצלחה עם ילדים או עם ארוחות ערב מול הטלוויזיה.  בכל הקשור לנוחות – מגוון העיצובים המודרניים שמוצעים כיום בחנויות מאפשרים להתרווח מול הטלוויזיה בכיף, בין אם באמצעות שזלונג או באמצעות הדומים מיוחדים.

עמידות ארוכת טווח

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון לפני רכישה של סלון הוא העמידות שלו – כיוון שמדובר על רהיט מרכזי אשר מחייב גם הוצאה כלכלית לא קטנה חשוב במיוחד לרכוש סלון אשר ישרת את הדיירים לאורך זמן כאשר הוא נראה ומרגיש כחדש. מומלץ לבחור ברשת ריהוט אשר ידועה ברמת הגימור שהיא מציעה ללקוחותיה ולקבל אחריות ארוכת טווח. היזהרו מחנויות אשר שמות את הדגש אך ורק על המחיר המשתלם ולא על החומרים מהם עשוי הסלון או על איכותו – סביר כי זהו פתח לצרות.

לאחר שבחרתם סלון איכותי ומעוצב תוכלו להקדיש מחשבה למראה הכללי של חדר האורחים שלכם ולאבזר אותו בהתאם – הריהוט המשלים פשוט יותר לרכישה ויכול גם להיות מוחלף לעתים קרובות יותר, כך שלאחר שהחלק “הקשה” מאחוריכם, נותר לכם רק להנות מסלון מעוצב ונוח.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן