מאמרים וטיפיםחנויות רהיטי יוקרה – סניפים מומלצים

חנויות רהיטי יוקרה – סניפים מומלצים

יתרונותיה של רשת “רוזטו”, אינה רק באיכות הריהוט, המותגים המובילים והעיצוב המקורי, אלא גם בנוחות ונגישות ללקוח. סניפי רשת רוזטו פרושים מאזור השפלה וירושלים ועד לאזור גוש דן והשרון. את מגוון רהיטי הרשת, מחדרי השינה, הסלונים ועד לחדרי הילדים והנוער, תוכלו למצוא במגוון סניפי הרשת וליהנות משירות מקצועי וסבלני, ברמה הגבוהה ביותר, כל סניף מסניפי הרשת, הינו ייחודי בפני עצמו ובעל פן עיצובי, שהוא חווית קניה בפני עצמה.

רהיטים בראשון לציון

סניף ראשון לציון, מהווה דוגמא לבוטיק רהיטים אמיתי הכולל 600 מ”ר של ו2 קומות שלמות, המוקדשות כולן לעיצוב הבית בלבד, בו תוכלו למצוא את המומחים והמוחות הגדולים של תעשיית העיצוב והאדריכלות. עבר למכירת הרהיטים והאביזרים לעיצוב הבית סניף ראשל”צ מזמין אתכם ליהנות משלל התערוכות המוצגות בו בסגנון הוויאטנמי וסגנון האבסטרקט. בסניף תוכלו ליהנות מהזמנה של רהיטים ופריטי עיצוב לבית, בהזמנה ועיצוב אישי לפי טעמכם והעדפותיכם האישיות.

 

רהיטים ברמת גן

סניף נוסף בו אנו ממליצים לבקר,הוא סניף רמת גן היושב במתחם “דיזיין סנטר” ומעוצב בסגנון פוסט מודרני על ידי האדריכל המוכשר אילן הלחמי.

סגנון הסניף, הינו הסגנון החדשני והעירוני שתוכלו למצוא רק ברמת גן.

רהיטים בנתניה

במיוחד לתושבי השרון, מומלץ להגיע ולבקר בסניף נתניה, הממוקם באזור רמת פולג, במתחם “סוהו” החדש  בה תוכלו למצוא ולהתחדש במגוון רהיטים ייחודיים וליהנות מעיצוב ברמה אחרת, הכוללת שני חללים עיקריים: חלל של 350 מ”ר הכולל תצוגה של מיטב העיצובים והסגנונות החדשניים והעדכניים ביותר הכולל את מגוון המותגים מהעונות האחרונות, בהם תוכלו להתחדש במחירים והמבצעים האטרקטיביים, ביותר באיכות ללא תחרות.

בכל סניף מסניפי הרשת, תפגשו אנשי מקצועי החיים ונושמים את עולם הרהיטים אשר ישמחו לתת לכם יעוץ ומענה על כל שאלה בתחום העיצוב, תכנון הרהיטים ו”הום סטיילינג”- עיצוב הבית, תיהנו מתערוכות האומנות האבסטרקטיות והויאטנמיות מהאוסף האישי של האוצרת המפורסמת, גב’ מגי סולומון, רהיטים מעוצבים ממגוון הגימורים השונים כמו כסאותכורסאות, מערכות ישיבה וחדרי שינה, מתוך הקטלוג שלנו או בעיצוב אישי ע”י צוות הנגרייה המקצועי והמוסמך שלנו. מנהלי החנויות כולם, הם מומחים מהשורה הראשונה במגוון תחומים: עיצוב הבית, אדריכלות ועיצוב הפנים. לא מתכננים או מעצבים בית, לפני שמבקרים באחת מחנויות הרשת של  “רוזטו!” מצפים לראותכם ולצייד אתכם במגוון המוצרים והידע שברשותנו, צוות העובדים וההנהלה.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן