מאמרים וטיפיםחידוש רהיטים לקראת מעבר דירה

חידוש רהיטים לקראת מעבר דירה

חידוש רהיטים

בעקבות מעבר דירה, גובר הצורך אצל לקוחות רבים ולקוחות ישראלים במיוחד, לחידוש הרהיטים הקיימים או השתדרגות ברהיטים חדשים לחלוטין. הדרישה נובעת מהצורך לרענון מראה הרהיטים לקראת המעבר לדירה החדשה. תחום חידוש הרהיטים, הינו תחום רחב הכולל בתוכו מגוון רחב של נושאים, החל מצביעה לצורך חידוש הריהוט וסוגי הצביעה השונים. בהתאם לחומר ממנו מיוצר הריהוט, שימור גווני הצבע המקורי של הרהיט, הן לצורך חידוש והן לצורך שימורו, ועד לריפוד ספות וכסאות אוכל.

ישנם סוגים שונים של רהיטים שחשוב מאוד להיזהר כאשר ניגשים לחדש ולצבוע אותם, במיוחד רהיטים מפורמייקה. יש המעדיפים לחדש את הרהיטים שלהם בעצמם ויש הנעזרים באנשי מקצוע לצורך חידוש הרהיטים שלהם. חשוב לבדוק, שאיש המקצוע אמון ומומחה בעבודתו, מאחר וחידוש ו/או צביעה לא נכונה או באמצעות החומרים הלא נכונים, עלולים להרוס את הצבע ואף לפגום ברהיט, ולגרום לתוצאה הפוכה לגמרי מהתוצאה אליה רציתם להגיע. בבואכם לחדש רהיטים לקראת מעבר הדירה, חשוב לבחון באיזו כמות של ריהוט מדובר ומהו סדר הגודל של הריהוט, מאחר ורהיטים גדולים ומאסיביים ידרשו עבודה רבה ומקצועית יותר, הדורשת מעורבות של איש מקצוע, המומחה בתחום חידוש הרהיטים בכלל וחידוש ארונות בפרט, מאחר וזהו פריט יקר וגדול, בדרך כלל, ופגיעה בו תגרור הוצאה של כסף רב, אשר ניתן למנוע ע”י ביצוע עבודת חידוש זולה יחסית של הארון המקורי. כאשר מדובר ברהיטים קטנים ופחות מאסיביים, ניתן לחדשם לבד עם מעט אורך רוח וסבלנות. לפני שהנכם ניגשים לביצוע הפעולה אחד הנושאים החשובים שיסייעו ויתרמו לפעולת הצביעה היא “רולר” או מברשת הצביעה. בחירה של פריט נכון לצורך פעולת חידוש הרהיט וצביעתו הינה קריטית לצורך ביצוע נוח ונכון.

לכן, כאשר אתם ניגשים לצבוע משטח העשוי מעץ או פלסטיק עליכם לבחור ברולר מסוג ספוג אשר יתרום לאחידות הצביעה וחידוש המשטח. ואם על חידוש עץ עסקינן, חשוב לדעת, שיש מה לעשות עם סדקים או סימנים על עץ, כמו שריטות, סימני כוסות ותביעות אצבע. לצורך זה במיוחד, קיים “שפכטל העץ”, אשר מיועד במיוחד לצרכים אלה. זהו נוזל המיועד למילוי והסתרת כתמים שריטות וסדקים במשטחי עץ שונים ויוצר ליטוש, גימור ומילוי חלקים על פני המשטח. הנושא הקריטי בנוגע לחומר זה, הוא שמיועד במיוחד לצורך שימוש לחידוש או שימור רהיטים ביתיים, מאחר ורגיש לנזקי האקלים ואינו עמיד בהם. כך שבמידה ואתם עוברים דירה ומעוניינים לחדש ולשפר את מראם של כמה מרהיטי העץ שלכם בתוך הבית, זהו האלמנט האידיאלי עבורכם. השימוש בחומר זה הוא קל ופשוט ודומה לאופן העבודה עם כל שפכטל רגיל, אולם, חשוב מאוד לדעת, שהוא מיועד כאמור אך ורק לשימוש פנימי (בתוך הבית) ולצורך שימוש על משטחי ורהיטי עץ בלבד. זהו רק טיפ אחד בנוגע לחידוש הרהיטים. חשוב להבין, שכל סגנון וחומר של רהיט, ניתן לחידוש בדרכים שונות וזה אינו תחום שניתן לאלתר בו. הקפידו להסתייע בעצה או יעוץ של אנשי מקצוע מוסמכים בלבד.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן