מאמרים וטיפיםחידוש רהיטים לקראת החגים

חידוש רהיטים לקראת החגים

החגים מביאים איתם משב רוח מרענן לחיים השגרתיים שלנו ורבים מנצלים תקופות אלה לניקיונות רבים, לשיפוצים וצביעת הבית וגם לחידוש הרהיטים בבית. חידוש הרהיטים בבית בתקופת החגים הפכה כבר מזמן למסורת שרבות מהמשפחות בישראל אימצו לעצמם בחום והדבר מובן עקב המבצעים הגדולים של רשתות השיווק בתקופות אלה. חידוש רהיטים בבית נעשה בשתי דרכים עיקריות:

1.      שיפוץ וחידוש רהיטים ישנים הנחשבים לרהיטי ווינטאג’

2.      רכישת רהיטים חדשים מכל הסוגים והמינים בחנויות הרהיטים השונות

החגים הם זמן נפלא לעשות את שני הדברים מכיוון שבחגים יש יותר זמן פנוי, הילדים בחופשה ואפשר לצרף אותם לקניות, במיוחד כאשר מדובר על רהיטי חדרי הילדים לרבות מיטות, מזרונים, שולחנות כתיבה, שידות וארונות, וילונות, שטיחים וכדומה. בנוסף, רבים מחדשים לקראת החגים גם את ריהוט הסלון ופינת האוכל, מחליפים את ארונות המטבח ואת שולחנות האוכל השונים בבית וגם את ריהוט חדר השינה של ההורים וכדומה.

איך לעשות זאת נכון?

חידוש כל רהיטי הבית בפעם אחת עלול להיות יקר מידי ולא לכולם יש את האפשרות לשלם עבור חידוש כל הרהיטים יחד. לכן מומלץ לחלק את הצורך הזה בין החגים השונים כאשר שני החגים העיקריים לשם מכך הם חגי תשרי וחג הפסח. בתקופות אלה תוכלו ליהנות מהנחות ומבצעים מרובים בכל אולמות התצוגה של הרהיטים ברחבי הארץ ובכל רשתות השיווק השונות, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של רהיטים חדשים במחירים נמוכים, או שתוכלו למצוא רהיטים מהשנה שעברה שעומדים למכירה במחירים מפתיעים כי חדשים עומדים להגיע במקומם.

למי שרוצה לשפץ רהיטים ישנים כולל ספות, מזרונים, שידות כורסאות וכדומה תקופת החגים, או קצת לפניהם, היא תקופה טובה כי גם בתי המלאכה המתמחים בשיפוץ רהיטים ישנים יוצאים במבצעים והוזלות לקראת החגים.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן