מאמרים וטיפיםחדר שינה יוקרתי

חדר שינה יוקרתי

עולם עיצוב הפנים מונע מטרנדים ומתפיסות חברתיות – מה שהיה נכון ופופולרי לפני כמה שנים אינו בהכרח הדעה הרווחת כיום. הגישות שמשתנות נובעות בעיקר מצרכי היום יום שלנו ומאורח חיינו. אחת הדוגמאות מובהקות לכך הוא היחס אל חדר השינה – בעבר, היה מדובר על אחד מהחדרים המוצנעים ביותר, שאין טעם להשקיע בהם מבחינת עיצוב פנים וריהוט כיוון שהם משמשים אך ורק לשינה ואינם חשופים למבטי אורחים. אך כיום, הגישה שונה לחלוטין.

חדרי שינה מודרניים נמצאים כיום במרכז תשומת הלב של הדיירים, של מעצבי הפנים ושל עולם הריהוט העכשווי. עובדה זאת נובעת בין השאר מהסיבה, כי מעבר לשינה מדובר על חדר שמספק מנוחה ופרטיות לדיירים, שנהנים “לברוח” אליו גם בשעות שאינן הלילה. חשוב לדיירים אלו כי חדר זה יהיה נעים וחמים, שיספק להם פרטיות ושיבטא, אולי אפילו יותר מחדרים אחרים בבית, את הסגנון הפרטי שלהם.

 

סגנונות עיצוב

מכל הנ”ל ניתן להסיק, כי חדר השינה המודרני אינו כולל רק מיטה אלא מגוון רחב של רהיטים נוספים דוגמת שידות לצד המיטה, ארון בגדים גדול ומרווח, מדפים רחבים ועוד. תשומת לב רבה מוקדשת גם לאביזרים משניים של חדר השינה שיוצרים את ההבדל בין סתם שילוב רהיטים לבין חדר בעל אמירה אישית – ווילונות, שטיחים, כריות, תמונות, מנורות דקורטיביות, זרי פרחים, נרות ועוד יוצרים אווירה נעימה ומזמינה.

גישה נוספת שמעט השתנתה עם השנים היא העזה בכל הקשור לאחידות הרהיטים: אמנם, גם כיום ניתן למצוא חדרי שינה מעוצבים בעלי סגנון אחיד אך הנטייה היא לא של רהיטים זהים לחלוטין אלא יצירה של מראה אחיד מבחינה סגנונית. יחד עם זאת, קיים גם סגנון שהולך וצובר תאוצה, של רכישת רהיטים שונים לחלוטין זה מזה אשר השילוב ביניהם יוצר את המראה הייחודי לחדר השינה ומבטא יותר מכל את הטעם האישי של הדיירים.

 

המיטה – הרהיט המרכזי בחדר השינה

כאשר אתם ניגשים לריהוט חדר השינה מומלץ להתחיל מהרהיט המרכזי שבו – מהמיטה. בחרו מיטה שבראש ובראשונה היא נוחה ומרווחת עבורכם. יחד עם זאת בחרו גם מיטה אשר מבחינה סגנונית מתאימה לכם – שימו דגש על ראש המיטה – אלמנט דקורטיבי לכל דבר, על רגלי המיטה, על החומר שממנו היא עשויה (ברזל או עץ) ועל השוליים של המיטה. ישנן מיטות בעלות מראה מודרני מינימליסטי, אחרות בעלי מראה כפרי ואילו ישנן מיטות בעלות סגנון רומנטי ורך. לאחר שתבחרו את המיטה יהיה קל יותר להמשיך ולעצב את החדר כולו.

חשוב להתחשב גם בגודלו של החדר במטרה לרהט אותו באופן מקסימלי. חשוב לזכור, כי חדר השינה אמור לספק תחושת מרחב נעימה. לכן, מומלץ שלא להעמיס ברהיטים כבדים על חלל קטן יחסית ולמנוע מעבר נוח בין רהיט לרהיט. שלבו צבעים בהירים וניטראליים במסגרת בחירת הרהיטים – הם ייצרו מראה מרווח ויצרו תחושה של חלל גדול יותר. כמו כן, התייעצו עם הצוות המקצועי שבחנות הרהיטים בנוגע לניצול יעיל של חלל.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן