מאמרים וטיפיםחדרי שינה מעוצבים סיכום שנה

חדרי שינה מעוצבים סיכום שנה

אנו מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג המוצרים שלנו ולבחור את חדר השינה המושלם בשבילכם.
חדרי שינה בעיצוב מודרני
העיצוב המודרני עושה שימוש בצבעים בהירים יותר מהעיצוב הקלאסי. קו העיצוב הוא עדין ולא יומרני, אך עם טוויסט עיצובי ייחודי שנותן את האופי הדרוש לרהיט. חדרי שינה מעוצבים מדגם WAVE הוא דוגמא נהדרת לעיצוב מודרני. המיטה ניצבת על בסיס מרובע פשוט למראה, בצבע בהיר ועדין המשתלב עם סביבות צבע רבות. עם זאת, משענת הגב של המיטה מעוצבת בצורת גל, הנותן הרגשה של נישאות ואלגנטיות. בחירת החומרים והציפוי מאפשרת שמירה על תקינות הרהיט לאורך הזמן המתאפשרת בזכות עמידות החומרים ממנו הוא עשוי.

חדרי שינה בעיצוב קלאסי

העיצוב הקלאסי נועד לדמות עיצוב של חדרי שינה בהם היו מתגוררים מלכים ונסיכים בימי הביניים. על פי רוב עת עיצוב חדרי שינה בסגנון עיצוב קלאסי, ייעשה שימוש באלמנטי עץ חזקים. לעתים יתבצע שימוש בתוספת ריפודים בסגנון וינטז’ על משענות הגב של חדרי השינה. בחירת הצבעים בסגנון עיצוב קלאסי של חדרי שינה תהיה יותר חדה, והשימוש בצבעים כהים יותר יאפשר התאמה לרהיטי עץ.

קולקצית חדרי השינה של רזוטו לשנת 2014

אצלנו תוכלו למצוא את הדגמים החדשים ביותר בעולם ישר מהמחברת והעט של המעצבים האיטלקיים המובילים. ישן לצד חדש, שימוש באלמנטי עיצוב יוקרתיים אך בקו פשוט ונקי מאפשרים התאמה מאלה לעיצוב המודרני של הבית שלכם. הקטלוג המרשים שלנו נותן לכם לבחור את המיטה הרצויה לכם בדיוק, ואפילו להתאים אליה את הריהוט הנלווה שכל חדר שינה צריך.

במידה ואתם מעצבים את פנים הבית שלכם, מחדשים או מכניסים ריהוט לדירה חדשה, צרו קשר עם מומחי עיצוב הפנים שלנו עוד היום, ותיהנו מליווי וייעוץ בחינם. אנו נדאג להתאים לכם את הריהוט הדרוש לחדר השינה שלכם, ולעזור לכם לבחור את המיטה המושלמת עבורכם מהשפע הקיים אצלנו.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן