מאמרים וטיפיםחדרי שינה מעוצבים – מהחלום למציאות

חדרי שינה מעוצבים – מהחלום למציאות

עולם חדר השינה עשה מהפך של 360 מעלות בדורות האחרונים ומרהיט פשוט המשמש לשינה בלבד הפך התחום לחוויה ומענה לצרכים רבים אחרים.

חדר השינה חדל להיות מזמן המקום בו מניחים את הראש ונרדמים, איזור השינה הוא איזור הנוחות שלכם, המקום בו אתם נרגעים מהיום העמוס ומאפשרים לגוף, לראש ולנפש להתרפות. בדיוק מהסיבה הזאת קמו גדולי המעצבים במטרה ליצור חדרי שינה מעוצבים, העונים על צורך הנוחות, עד כדי התאמה אישית לצורך וטעם הלקוח.

 

חדרי שינה – מגוון וריאציות

חדרי השינה היום, מגיעים במגוון וריאציות, סגנונות ועיצובים. כל זאת, על מנת לענות לא רק על צורך השינה בלבד, אלא על המושג החדש הנקרא “חוויית השינה”. הסיבה למהפך זה, הוא כמובן תוצאה ישירה של התקדמות הזמן והטכנולוגיה והפיכת חדרי השינה המשודרגים והמעוצבים לא רק למענה לצורך בסיסי, אלא כהגדרה מחודשת למושג “לייף סטייל”, אשר נכנס גם לחדר השינה שלנו בסערה. חדרי השינה מגיעים במגוון עיצובים וצורות הניתנים לתוספות ושינויים בהתאמה ללקוח ולצרכיו. ישנם חדרי שינה המגיעים בעיצוב אישי בהזמנה אישית מהלקוח מהשלדה ועד המזרן והציפה ועד פריטי העיצוב הקטנים ביותר שבחדר השינה.

 

חדרי שינה מודרניים –  הצעקה האחורנה בעולם העיצוב

חדרי השינה המעוצבים הפכו לשם ודבר ומהווים היום חלק מצעקה אופנתית מסוג אחר ומבשרים בשורה חדשה בעולם עיצוב הבית.

כיום, ישנם מעצבים ספציפיים למילוי צורך זה בלבד. עולם חדרי השינה המעוצבים נכנס לשוק המותגים וניתן לפגוש בו את המעצבים והשמות הגדולים והמוכרים ביותר, אשר ישמחו לספק לכם את מגוון אפשרויות העיצוב והנוחות שחדר שינה יכול להציע. עולם חדרי השינה המעוצבים, כולל מותגים יוקרתיים העונים על כל צורך אפשרי, החל ממזרן מתכוונן וכלה במסך LCD  מובנה בתוך המיטה עצמה. חדרי השינה המעוצבים עלו לא מזמן לרמה וליגה אחרת כאשר הביאו חידוש למבנה המיטה אשר לא עוד כולל את השלדה הקלאסית העשויה מעץ או מתכת בלבד. היום תוכלו למצוא מיטות המכוסות בעור רך ומרופדות בבדים איכותיים המעוצבים ומותאמים אישית לטעמו של הלקוח. אין ספור חידושים, עיצובים ותוספות- כל שאתם צריכים לעשות הוא לבקש.

 

חדרי שינה בעיצוב ה”פאנג שווי”

חידוש נוסף שנכנס אל עולם חדרי השינה בכלל וחדרי השינה המעוצבים בפרט הוא עיצוב חדר השינה לפי סגנון ה”פאנג שווי”, במקומות רבים המספקים את חוויית השנה ואת שירות עיצוב חדרי השינה יכלו לספק לכם את וריאציית העיצוב הנ”ל אשר מגדירה את מיקום הרהיטים בחדר השינה ויורדת לפרטים של צבעי המצעים ועד לפרטים הקטנים ביותר בחדר השינה כמו נרות ריחניים וצבע ידיות השידה. זהו רק סגנון עיצובי אחד, במקומות רבים תוכלו לקבל שירות עיצוב לחדר השינה מאדריכל ומעצב פנים אשר יעצב את חדר השינה מאפס.

 

אביזרי חובה בכל חדר שינה

מהו חדר השינה, בפרט חדר שינה מעוצב, ללא הקומודה והשידות? גם פרטים נלווים אל הפכו לאביזרי חובה בכל חדר שינה ממוצע ומגיעים אף הם בשלל עיצובים וצורות אשר מספקות לכם חוויית עיצוב משלימה ומושלמת, אשר מספקת לכם לא רק את חוויית השינה האולטימטיבית, אלא את אותם הרגעים הקטנים והאישיים בלילה בעת ההתארגנות לשינה או בבוקר, לקראת תחילתו של יום חדש..הכול על מנת שתרגישו בנוח ולהפוך את חדר השינה שלכם לאזור הנוחות והחלימה האולטימטיבי. ללילה וגם לבוקר הבא אחריו, גם בחלום וגם בערות, ללילה טוב ולבוקר שחוויה להתעורר אליו- זהו הלייף סטייל שאנו מדברים עליו!

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן