מאמרים וטיפיםחדרי שינה מודרניים

חדרי שינה מודרניים

חדרי שינה מודרניים – חדר שינה הינו נועד לשינה בלבד כי אם גם לחדר בו אנו נהנים משמיעת מוסיקה, מצפייה בטלוויזיה אולי, מקריאת ספר או מעשיית עבודה ללימודים או עבודה. בכדי לקיים את כל הנ”ל בחדר שינה אנו צריכים לעשות ניצול נכון של המרחב הקיים בחדר השינה שלנו. הפתרון האידיאלי לכך הינו הבחירה בחדרי שינה מודרניים. העיקרון המנחה חדרי שינה מודרניים הינו מינימליזם. גם אם הינם בעלי חדר שינה עצום, עדין תוכלו לתכנן בו פינות ישיבה ופינת עבודה פרט למיטה ולארון ההכרחיים בכל חדר. אם החלטתם ללכת אחר חדרי שינה מודרניים עליכם להיות בטוחים כי פשטות ומראה נקי הם מה שאתם מחפשים. חדרי שינה מודרניים לרוב בעלי קווים מאוד נקיים, גיאומטריים בעלי זוויות חדות. לפעמים ניתן למצוא רהיטים מודרניים בעלי צורה במעט עגולה וזאת בכדי להעניק לחדר מראה פחות קשוח. המראה המודרני של חדר שינה אוטומטית יוצר אווירה קרה ולא חמימה ובכדי לשבור את האפקט הזה יש לשלב פריטים נוספים כמו ווילונות ושטיחים המעניקים קצת יותר חום למקום. להלן מספר עקרונות המנחים את הסגנון המודרני בחדרי שינה.

חדרי שינה מודרניים –  חומרים

תחילה, חדרי שינה מודרניים לרוב עשויים מחומרים כמו עץ טיק או מתכת התורמים למראה הקר של החדר. בחדרי שינה מודרניים, המיטות יהיו די גדולות ונמוכות או מונחות על פלטפורמות, אלו משתייכות לסגנון המודרני-אסייתי. בקשר לגוונים המאפיינים חדרי שינה מודרניים, הפופולאריים ביותר הינם השילוב בים השחור והלבן. הקונטרסט ביניהם יוצר מראה נקי ועכשווי מאוד. אפור בשילוב עם כסף גם כן הולך מאוד. בכדי להקל קצת על המראה הקשוח של החדר ניתן לבחור באביזרים בגוונים פחות נוקשים כמו סגול או אדום. אם כבר הגענו לנקודה זו של אביזרי חדר השינה, דעו כי יש להקדיש לכך לא פחות מחשבה מבחירת הריהוט. הכריות, הווילונות, השטיחים ושאר חפצי החדר בעלי השפעה רבה על התוצאה הסופית המתקבלת ממראה החדר. בחדרי שינה מודרניים, העיקרון המנחה הוא כמה שפחות ככה יותר טוב ולכן, אל תאבזרו את החדר יותר מדי.

חדש שינה מודרני

בכל רכישה תחשבו האם פריט זה מספיק “אלגנטי” עבור החדר שלכם והאם יש לו באמת שימוש. אל תרכשו שום דבר שסתם ייקח מקום בחדר ושכלל לא תזדקקו לו. רבים נוטים לחשוב שחדר מודרני בעל מראה עתידני מאוד ושלא ניתן להרגיש בחדר כזה תחושת נעימות. זוהי טעות מרה, המראה העתידני אינו סותר כלל את תחושת הנעימות וחמימות שניתן לקבל מהמקום. הבחירות שלכם צריכות להיות קפדניות מאוד והרכישות חכמות. אמנם חדר מודרני אף פעם לא יראה כמו חדר רומנטי או ויקטוריאני אך עדין תוכלו להרגיש בו טוב. טיפ אחרון, דאגו לתחזק את החדר על בסיס יומי מכיוון שחדר מודרני לא נקי מאבד אוטומטית את המראה הרצוי.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן