מאמרים וטיפיםחדרי שינה להתפנק כל בוקר מחדש

חדרי שינה להתפנק כל בוקר מחדש

חדרי שינה מעוצבים בטעם אישי מאפשרים להביא לידי ביטוי טעמים והעדפות הן באופן ניצול החלל בתוכו, סוגי הפריטים השונים ומיקומם. בעיצוב חדר שינה מוטמע הרצון ליצור אותו כמקום שישרה עלינו רוגע ושלווה. מכאן- בחירת צבעים חמים ושקטים, סוגי בד רכים ונעימים, תאורה משתנה, שניתן לעמעמה, תמונות שמשרות עלינו יופי, ניקיון, אסתטיקה.

חדר השינה כמקום אינטימי

חדרי שינה הם המקום שבו אנחנו אמורים להירגע, לנוח, לישון. זה המקום שבו פושטים, תרתי משמע, את כל המסווים. איש אינו שופט אותנו בחדר השינה, איש אינו רואה אותנו לבד מבן או בת הזוג שלנו. בחדרי השינה אנחנו לא חייבים דבר לאיש. שם אנחנו מממשים באופן מלא, אולטימטיבי, את הצרכים ואת הרצונות שלנו. שם, בהיחבא, מותר לנו ללבוש מה שנוח ונעים לנו, בלי חשש להיראות מצחיקים או מוזרים.

תכנון חדר השינה

תכנון חדר השינה הוא תנאי הכרחי להפיק ולמצות את מלוא הפוטנציאל העיצובי. חשוב ומומלץ לתכנן אותו עם חלון גדול מספיק שניתן ליהנות מהאור הנכנס אליו, מאוורור טוב, תריס ווילון נוחים לפתיחה ולסגירה באופן שניתן לשחק עם האור והצל, להאיר ולעמעם על פי רצוננו. חדרי שינה מעוצבים משנים את האווירה בחלל, אין משהו יותר כיפי מלקום בבוקר להרגשה טובה.

מביאים את הסטייל אל חדר השינה

מעצבת פנים מאומנת ומיומנת תוכל לייעץ לכם על אודות סוגי עיצוב שונים, שימוש בחומרים ובשילוב בניהם, יצירת פינה אישית קטנה לכל אחד מכם בצד המיטה שבו אתם נוהגים ורגילים לישון ושיטות שונות לעצב את חדר השינה כאזור הנוחות המיטבי והאולטימטיבי שלכם.

אם אתם נמנים עם מי שנושא העיצוב חשוב להם ומשקיעים מחשבה רבה בו, נכון לייחד אותם גם לעיצוב חדר השינה. חדר שינה מעוצב, נקי, מסודר, אסתטי, נעים לעין הוא המקום שבו אתם פותחים את היום ובו אתם סוגרים אותו, לכן ודאי תרצו להתחיל במקום נעים ויפה ולסיים בו את יומכם. ליל מנוחה ולאחריו- בוקר טוב!

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן