מאמרים וטיפיםחדרי שינה הורים

חדרי שינה הורים

חדר השינה של ההורים

חדר השינה המרכזי בכל בית, הוא חדר השינה של ההורים. שהרי לא סתם מכנים את חדרי השינה של ההורים MASTER BADROOM THE ובתרגום חופשי לעברית” חדר השינה המרכזי, בהא’ הידיעה. הסיבה לכך, היא שחדר שינה זה הוא מרכז הבית ואחד החדרים החשובים ביותר בבית כל משפחה. ככזה, אנו מתייחסים אליו בהתאם.

חדר השינה של ההורים, מעוצב בעיצוב קלאסי ובעל קווים נקיים יותר ביחס לשאר חדרי הבית, ובדרך כלל, משדר רוגע ושלווה בשונה מחדרי ילדים או הסלון, בהם מתרחשת רוב הפעילות המשפחתית בבית. כל המטרה, היא להעניק לחדר ההורים, הרגשה ותחושה של מלכותיות וכבוד על פני שאר החדרים בבית. בדיוק כמו התחושה שהורים מקנים לילדיהם מיום היוולדם,

יחס של כבוד וההערכה ביחס לגורמים אחרים בחברה.

המטרה שלנו בעיצוב חדר השינה של ההורים, היא לבדל אותו משאר חדרי הבית ולשלב אותן כאחד, ליצור מצב של כניסה לעולם אחר, אך בכל זאת לקשר את חדר השינה הזה אל שאר חלקי הבית. חדר השינה של ההורים, כולל בדרך כלל את הרהיטים הקלאסיים: מיטה זוגיות, 2 שידות, שידת איפור וארון בגדים, שגם הוא לרוב גדול יותר מיתר הארונות בחדרי הבית השונים, ברוב הבתים.

על מנת להעניק לחדר השינה של ההורים תחושה והרגשה של חדר יוצא דופן,  ניתן לשלב בו פרטים ואלמנטים קלאסיים בקו נקי, שיבדלו אותו מהחדרים השונים בבית. כמו שולחנות פינה והדומים בעיצוב קלאסי, המותאם במיוחד לחדר השינה של ההורים. מבחינתנו, חדר השינה של ההורים הוא החדר המושקע והיוקרתי ביותר בבית ועל כן אנו מתייחסים אליו ככזה,

ביחס של מלכותיות ויראת כבוד רבה יותר מאשר בכל חדר אחר. וזאת, על מנת להעניק לחדר ההורים את הרוגע והשלווה, המשלב סגנון קלאסי ונקי הדרוש לחדר כזה ומותאם במיוחד לכם לפי טעמכם האישי, והאווירה בה אתם ההורים, בוחרים להירגע ולהירדם בה.

חדר השינה של ההורים, מקבל תפנית מפתיעה בשנים האחרונות, בנוגע לשינוי הקונספט. בעבר, שימת הדגש הייתה על יתר חדרי הבית, כמו הסלון או חדרי הילדים, וחדר השינה של ההורים נשאר אפרורי ולא מושקע. כיום, הקונספט שבחשיבה משתנה, בדיוק מהסיבה שחדר זה הוא לא פחות חשוב, אלא בין החשובים ביותר בכל בית מגורים. התפנית הזאת,

נכנסה לחיינו בסערה ושינתה את הלך הרוח העיצובי בכלל ועיצוב חדר השינה של ההורים בפרט. עד כדי כך, שהמחשבה הרבה ביותר מבחינת עיצוב הבית, היא מלאכת החשיבה בדבר עיצוב חדר ההורים – “חדר השינה המרכזי”, כפי שקוראים לו ידידנו האמריקאיים והבריטים. אצלנו, מיישרים קו עם אירופה ויתר העולם ומדינות המערב, ועולים שלב בכל הקשור לעיצוב חדר השינה העיקרי בבית.

 אנו נעניק וניתן לכם ולחדר השינה שלכם, המהווה את מרכז וליבו של הבית, את תחושת המלכותיות והכבוד המגיעה לו,

תוך ליווי אישי וצמוד לכל אורך התהליך של בחירת הפריטים העיצוביים השונים לחדר השינה שלכם, על מנת לתת לו את הכבוד לו הוא ראוי.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן