מאמרים וטיפיםהמלצות מעצבת הבית של רוזטו

המלצות מעצבת הבית של רוזטו

אני גאה להציג בפניכם את רזי העיצוב של מותג היוקרה האיטלקי רוזטו ,ומזמינה אתכם לחוות איתי חווית עיצוב מפתיעה ומרגשת .יד ביד נצא למסע “עיצוב ביתכם” וניצור את האווירה המושלמת .

בבית עירוני חשוב מאוד לנצל את השטח באופן אופטימאלי. בעזרת הריהוט הנכון ישנה אפשרות

להפוך כל דירה לפנינה מעוצבת ולהבא לידי ביטוי את טעמם ואופיים של דיירי הבית .

הירידה לפרטים ברשת רהיטי היוקרה רוזטו מראה לנו את הדרך לזרימה וסנכרון נכון בשילוב האלמנטים בביתכם.העיצוב האורבאני והמודרני מזוהה בקלילות מסוימת במוצרים ,אך יחד עם זאת בעלי נוכחות דומיננטית .בחנויות רשת רהיטי היוקרה רוזטו  ניחשף יחד למגוון רחב של מוצרים ממינימליסטי ואורבאני לבית עירוני ,עד לעץ גושני אותנטי, לבית חם בכפר.. .

רשת רהיטי היוקרה רוזטו ,מגיעה אלינו מבירת האופנה העולמית איטליה .שכפי שאנחנו יודעים ומכירים עיצוב זה לא דבר של מה בכך עבורם. שילוב נכון של רהיטי הזכוכית שחרוטים בדגל העיצוב האיטלקי נותן לנו מראה קליל ואוורירי יותר בבית.בחנויות רשת רהיט היוקרה רוזטו ניכר דגש רב הרבה לפני עיצוב החנות על חשיבות הבית הישראלי והדרך הנכונה ביותר לשלב את הריהוט וליצור תחושה נעימה ומותאמת לכל אחד ואחד מאיתנו מבלי הצורך לדמיין .אני מזמינה אתכם להיכנס לחנויות הרשת ולהתרשם ממגוון המוצרים הרחב כגון : חדרי שינה,סלונים,מזנונים,ריהוט משלים ועוד. אשמח ללוות אתכם בתהליך מרגש הזה.

לתיאום פגישת ייעוץ inbal@rossetto.co.il

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן