מאמרים וטיפיםהאאוטלט של רשת רהיטי היוקרה רוזטו

האאוטלט של רשת רהיטי היוקרה רוזטו

בחנות העודפים מוזמנים לקוחות הרשת ליהנות ממחירים מיוחדים על עודפי קולקציית 2010 הכוללת מבחר של מערכות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה, כורסאות סלון ופריטי חן ודקורציה – עד 70% הנחה ממחיר המחירון! כך לדוגמא: מערכות ישיבה מעור מלא מוצעות במחירים של בין 14,000-6,000 ₪, פינות אוכל מודרניות מעץ וזכוכית ובשילוב חיתוכי מתכת מוצעים במחירי אאוטלט של 5,000-2,000 ₪ וחדרי שינה בין 6,000-3,500 ₪.

קצת על רשת רהיטי יוקרה רוזטו

עידן שובי, מנכ”ל רשת רהיטי היוקרה רוזטו מספר על תפיסת המכירות של הרשת: “רשת  רהיטי היוקרה רוזטו  שמחה להציע ללקוחותיה ליהנות ממבחר קולקציות לעיצוב הבית, המגישים לקהל הישראלי את העיצובים והטרנדים האחרונים מבתי העיצוב באיטליה במחירים שווים לכל כיס. על מנת לבוא לקראת מי שלא יכולים להרשות לעצמם מחירים אלו, מיסדנו את חנות העודפים ביבנה, שם מוצעים עודפים מהקולקציות במחירי חיסול, לצד קיום של ימי מכירה מרוכזים – כמו לקראת פסח – שמאפשרים ליהנות מפריטי עיצוב מובחרים במחירים ללא תחרות”.

רשת  רהיטי היוקרה רוזטו, החלה את דרכה לפני כ-30 שנה בשותפות בין יזם ישראלי ואיטלקי, שרצו להביא לקהל הישראלי את בשורת העיצוב של ההרמוניה והאיזון שמייצג המותג האיטלקי הנחשב. כיום מוצגות קולקציות המותג ב-7 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, ופועלים לצד מרכז לוגיסטי בן 5,000 מ”ר ביבנה, ומרכז שירות לקוחות מודרני. קולקציות המותג האיטלקי מיובאות לארץ בשלמותן, ומציעות לקהל הישראלי ליהנות מהסגנון הייחודי, שזכה להצלחה בכל רחבי העולם ומשווק בעשרות מדינות מסביב לגלובוס.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן