מאמרים וטיפיםבחירת ריהוט לחדרי ילדים

בחירת ריהוט לחדרי ילדים

עיצוב חדר הילדים נחשב כמשימה כיפית בהחלט אך מצד שני זו משימה מורכבת למדי – מכיוון שהילדים גדלים מהר ולא ניתן להחליף את הריהוט בחדר שלהם על פי קצב הגדילה. מה שניתן ואפילו הכרחי לעשות, הוא להתאים את הריהוט כך שישמש את הילד לאורך כמה שנים ולצרכיו המשתנים.

על מנת שהילד יאהב את הריהוט שאתם רוכשים לחדר שלו, חשוב ומומלץ להתייעץ עימו בתהליך קבלת ההחלטות, גם על מנת שהוא ירגיש שהוא חלק מתהליך העיצוב וגם כדי שהחדר שלו ישקף את הצרכים שלו ואת מה שהוא אוהב לעשות. מלבד הריהוט של חדרי הילדים, כדאי לשלב בחדר גם אביזרי טקסטיל אשר ישלימו את העיצוב. על מנת ליצור אווירה הרמונית כדאי להתחיל עם בחירת הרהיטים ההכרחיים, לאחר מכן להתאים אליהם את הריהוט המשלים ועל פי חבילת הריהוט הכוללת לבחור את מוצרי הטקסטיל ואת שאר האביזרים שיהיו בחדר.

רהיטים שחובה שיהיו בחדר הילדים

רשימת הרהיטים שחובה שיהיו בתוך חדרי ילדים כוללת את המיטה כמובן, את ארון הבגדים ואת שולחן הכתיבה. בנוסף, על חדר הילדים להכיל גם שידה המתאימה לאחסון צעצועים, ספרים ושאר הדברים של הילד וכדאי שתהיה בו גם כוננית לספרים מעל השולחן ושידת לילה לצד המיטה. על מנת שהריהוט שאתם בוחרים עבור הילד ישמש אותו לאורך זמן, כדאי לקנות כבר בגיל צעיר מיטת וחצי וארון של שלוש דלתות לפחות. כמו כן, בעת רכישת שולחן הכתיבה מאוד חשוב לוודא כי הוא מותאם למחשב, מכיוון שלא תמצאו היום חדר ילדים שלא מצויד בו.

רהיטים משלימים שישדרגו את החדר

לאחר שבחרתם את הרהיטים החשובים ביותר לחדרו של ילדכם, אפשר לעבור לבחירת הרהיטים המשלימים. שידת אחסון שמיועדת רק לנעליים, מדפים למשחקי המחשב, פוף ישיבה בפינת המשחקים או בפינת האירוח של החברים ומראה גדולה, הם רהיטים נוספים שיהפכו את החדר ליותר אסטטי והרבה יותר קל לסידור. כמו כן, רכישת כוורת מודולארית תאפשר לכם להתאים את אביזר האחסון הנוח הזה לצרכים המשתנים של הילד והרהיט הזה יישאר בשימוש זמן רב. שילוב של מגירות בתוך הכוורת יאפשר לכם להוסיף צבע לרהיט ולחדר וגם יהפוך את הכוורת להרבה יותר שימושית. שילוב של רהיטי אחסון מתחת למיטה יאפשר לכם לחסוך במקום ולהפוך את החדר להרבה פחות מבולגן. לאחר רכישת כל הרהיטים הללו יגיע השלב לבחור את הוילון, את השטיח, את מנורת הלילה ואת שאר האביזרים שיהפכו את החדר הזה לא רק לשימושי, אלא גם למאוד ייחודי ומעוצב.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן