מאמרים וטיפיםארונות הזזה בעיצוב איטלקי – יופי עילאי

ארונות הזזה בעיצוב איטלקי – יופי עילאי

החיים המודרניים מכתיבים לרובנו ככולנו אגירת לא מעט פריטים ובפרט נעליים, בגדים וכו’. ארונות הזזה הם פיתרון פרקטי מאוד לאחסון כל מה שאנחנו רוכשים,וכשמקפידים כי הם ייהנו גם מעיצוב איטלקי ויהיו מסוגננים להפליא – הארונות הם לא רק פתרון אחסון יעיל אלא גם רהיט מושך עין ומלבב.

בהתאם, ביותר ויותר בתים תמצאו ארונות שכאלה, בין אם בחדר השינה של ההורים, בין אם בחדרי ילדים, בין אם בחדרי רחצה ובין אם בחדרי ארונות.

היתרונות של ארונות הזזה

היתרון העיקרי של ארונות ההזזה הוא העובדה שאין צורך להשאיר עבורם מרחב פנוי לפתיחת הדלתות. בדרך זו ניתן להציב ארונות גדולים גם בחללים קטניםיחסית, וכך להרוויח שטח אחסון נרחב יותר.

העובדה שהדלתות אינן נפתחות כלפי חוץ גם מקלה על ההתנהלות במרחבי הבית השונים, ובפרט באמבטיה – אבל גם בחדרים קטנים שבהם כל ס”מ קריטי כדאימאוד לתת עדיפות לארונות הזזה.

עוד כדאי לדעת שאם בעבר ארונות שכאלה סבלו מתדמית בעייתית, בעיקר בשל הנטייה של הדלתות לצאת מהמסילה, הרי ששיטות הייצור המתקדמות מקטינותעד למינימום את הסיכון שכך יקרה – ומי שרכש ארון הזזה ייהנה ממנו למשך שנים רבות.

ארון הזזה מעוצב – שילוב של יופי ואופי

בשנים האחרונות מושקעים יותר ויותר משאבים, ובראשם תשומת לב, גם לפן האסתטי של ארונות הזזה שונים – ואין כמו האיטלקים שהמציאו את האסתטיקהוהביאו אותה לדרגת אמנות בכל תחומי החיים כדי ליצור ארון הזזה מלהיב.

 

בין האפשרויות השונות ליצור ארון הזזה ייחודי ומרתק:

מראה ענקית – מראה המכסה דלת שלמה, ובמיוחד אם היא רחבה מאוד, היא אופציה שהופכת יותר ויותר רווחת, גם בגלל שהיא מעניקה לארון, ובעקבותיו למרחבכולו, מראה מודרני, וגם בגלל שהיא יוצרת תחושת ריווח.

דלתות מרחפות – דלתות מרחפות הן דלתות שזזות שלא על גבי מסילה (אלא באמצעות מנגנון מתקדם) ומתאימות במיוחד לחדר שינה מינימליסטי בזכות המראההעדכני והנקי. חשוב לרכוש ארונות הזזה בעלי דלתות מרחפות אך ורק מיצרן איכותי ואמין.

הדפסים דיגיטליים – אופציה שרווחת בעיקר בארונות ההזזה המיועדים לחדרי ילדים, אך גם בחדרי שינה שבעליהם מבקשים להפגין יצירתיות וייחוד ניתן למצואאותם על גבי חלק מהדלתות. הטכנולוגיה המודרנית מבטיחה כי ההדפס יתאפיין ברמה גבוהה מאוד, ועם בחירה מושכלת של העיצוב, ניתן להפוך את הארוןליצירת אמנות של ממש. כמובן שחשוב להקפיד כי העיצוב משתלב עם שאר המרכיבים במרחב בו שוכן הארון.

מסך LED – הטמעת מסך משוכלל באחת מדלתותיו של ארון הזזה מהווה אף היא אופציה רווחת יותר ויותר. אמנם האפשרות הזו לא מתאימה לכל אחד (ישנםכאלה המעדיפים את חדרי השינה שלהם ללא מסך), אולם כשבוחרים לנצל אותה הארון הופך יוקרתי ויפה עוד יותר.

We make interiors infused with the spirit of contemporary design philosophies.

עגלת קניות

אנחנו כאן בשבילכם

נא מלאו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

אדריכלים ומעצבים - הזמנה לשיתוף פעולה

נא מלא \ י פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם האפשרי

דילוג לתוכן